Alla inlägg den 30 september 2013

Av mikaela severin - 30 september 2013 20:29

Va uppe vid 7,30 imorse o insåg att de fanns ingen tid o äta frukost då ja skulle bia mätas kl 09! Få inte ha ätit eller druckit på 2 timmar innan, så ner med frukost i en skål, keso, kvarg, clementin, musli o en halv banan, sen va de i full speta iväg, men när ja kom dit, och Path som skulle mäta, så saknades de fortfarande utrustning! Tråkigt, andra dagen i rad, o man tokstressat för detta! Jaja! Är de inte på plats imon vid 9 skiter ja fan i att! Putt bli ja!
Hade inget schema idag att träna efter, vet ju bara att det är återhämtning och pump som gäller, så betydliggt mindre vikter, men såhär blev de när jag fick välja!

Skivstångsrodd 12 reps 5 set 30 kg

Latsdrag bakom nacken 10 reps 4 set 40 kg

Marklyft med hantlar 12 reps 5 set 17 kg

Latsdag smalt grepp m rep 12 reps 4 set 35 kg

Altenerande hantelrodd med kettlebell 24st 5 set 16 kg i varje

Rodd 12 reps 4 set 45 kg

Theo var med på gymet, dock spenderade han tiden med Jennie som tyvärr inte få träna:( men ingen var gladare än Theo, han fick dessutom födelsedagspresent! Ett svärd, o han är såå nöjd! Precis vad han önskat sig:)

Efter gymet va de hem och äta Tacopaj, från boken muskelmat från BODY! Har ni inte den, köp den! Ni kommer inte ångra er en sekund!

Städat har jag gjort hela em! Ändå bli här fan inte rent! Mitt i allt städ kommer dessutom 4 barn in med skorna på! Suck!

Ätit fläskytterfile i afton, med kantareller och färska champinjoner, med en grönsallad och waldens farms underbara caesar dressing & BBQ sås:)

Dags att ta brännande magmuskler, värkande axlar och tandvärk o lägga mig på soffan en stund!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards