Alla inlägg den 5 september 2013

Av mikaela severin - 5 september 2013 22:36

Har inte hunnit blogga igår, o hinner knappt nu heller! Fullt ös medvetslös! Packar just nu de sista för imon bär de av mot stockholm på morgonet! 7 st galna töser från Evelid ska springa tjejmilen:) så nu är de dags att tagga till max! Kommer bli en sjukt bra helg:)
Var på gymet idag och drog ett pass, armar, riktigt bra blev de! Ökat lite vikter o reps:) 27,5 kg bicepscurl med skivstång! Ja alltid något i alla fall:)
Så kom den där tokiga Lasse med en knasig ny övning, ja dom kan ju verka väääldigt knasiga, men tog sjukt bra med i mina triceps:) ser fram emot lite PT pass nu i höst igen! O ja vet ja kommer få lida! Ingen tvekan om saken, nu är de tufft, o bli hela hösten! Nu KÖÖÖR vi! För nu är jag stolt medlem på Hälsostudion till Jan 2015! o innan dess SKA jag ha tävlat! Never give up, keep faith!
Mätte av lite mått bara hastigt oxå, va nån enstaka halv cm på rumpa o armar o lår som ökats, o ja även midjan, o de har man ju märkt! Men men! Vad gör de, sålänge de bli muskler:)
Nu har ja inte tid o blogga som sagt, in i duschen, fixa de sista, sen sova iaf 4 timmar! Bli hörlurarna o sova på tåget imon:)

Sussa gott:) over and out!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards