Alla inlägg den 25 september 2013

Av mikaela severin - 25 september 2013 22:31

Både fördärvlig o bra dag!
Började med sovmorgon till 09,00. Kände verkligen att denna dag skulle bli bra o motivation på topp! De blev lite som de blev! Men inget o gråta blod över heller!

Theo var ute en vända Messing cykel strax innan middagen, så efter bara 15 min kommer han cyklandes hem efter vatt nere hos dagiskompisen Mustafa ( bor ett hus bort) hade en kasse i handen som han fått, dom hade tydligen vatt iväg i hemlandet, och Theo fick ett Ben 10 set som han kan ha till nästa sommar:) o så plockade han stolt upp en Lois Vuttion sjal, ett par solbrillor, en mascara och ögonskugga, åh sa, mamma, här är till dig från Mustafas mamma! Om man bli glad?! Har bara träffat mamman 2 gånger, då jag hämtat Theo där, bara träffat på pappan lite innan, så underbart snällt:)

Lämnade Theo kl 13, till min stora förvåning visar de sig att jag inte längre är beviljad min extra tid, så bli ringa chefen på dagis direkt imon! Nu när vi börja få rätsida på allt, så ska dom inte plocka den tiden! Den är ju meningen enl alla möten ja haft att den ska finnas tillgodo!

Blev sen en tur till gymet! Ännu ett grymt pass med Jennie! LEGDAY! Och Jesper i repan fick snällt passa på mina 82,5 kg knäböj! Va faktiskt nära på spy idag, snurrade i huvudet o jag såg näst intill stjärnor i de 2 sista seten!
Men gick överlevande därifrån, men att gå ner för alla trappor va ju paaaain!!
återstår o se imon hur benen mår! Rullstol?

Nu tänker ja ta o slänga mig i soffan med en 3 fas protein!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards