Alla inlägg den 20 september 2013

Av mikaela severin - 20 september 2013 23:55

Vilken soppa av denna dagen! Tänker inte säga mer än att man lär sig av sina misstag, o vissa stunder sätts man på prövning som förälder, hur man tacklar en rejäl panikattack och oro, de vet ja nu, att behålla lugnet men ändå va i panik är fan inte lätt! Många tankar och bilder hinner man få upp i huvudet!

Har idag varit på gymet! Skönt o rensa skallen o dunk knytnäven i nåt när de inte går som man vill! Men ja höjde mina vikter en aning i lila fall! Va ju armdag, o den där armen vill inte om jag vill alltid! Men bita ihop är vad som gäller! Höjde idag bicepscurl med stång till 30 kg! En bit på vägen i alla fall för klena mig, o dubbelpress från pannan till 22kg! Resterande höjdes ja reps i!

Sen va de bra iväg mot jobbet, haft en ganska bra kväll, men man ha ju underbara kollegor oxå:)
Nu har jag bakat en äppelpaj, enligt GI som innehåller kokosolja som fett, o havregryn, dinkel o kokos o vaniljpulver o kanel o Stevia! Den ska med till kalas imon istället för tårta, eftersom Theo och jag inte tål laktos:) så vi erbjöd oss o ta med fikat istället för krångla till de för dom med läsa på onödiga kakburkar efter mjölk, så å kan ja unna mig en bit ja med:) med vaniljkesella till:)

Givetvis är de fest hos grannar, dunk dunk,så återstår o se om man kan sova!

Fortsatt trevlig afton:)

Hmm

Av mikaela severin - 20 september 2013 00:09

Har inte funkat lägga upp via Facebook , hoppas de nu funkar igen:) annars få ni gå in då o då:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards