Alla inlägg den 16 september 2013

Av mikaela severin - 16 september 2013 21:31

Tänkte tagit sovmorgon idag, Theo gjorde ju de till 9,20 men en annan vaknade 7 o kunde ej somna om, så på med teven! Gick dock inte ur sängen före 10:) blev till bara ta de lungt ett par timmar, duscha , fixa matlåda, packa gymväskan, Theo var ute o lekte i regnet:) avvaktade lite med gymet till efter 23 idag då cirkelträningen var över eftersom Theo skulle med idag, men gick hur bra som helst, han fick åka med på äventyr o hämta ut paket, medans jag fokuserade på mitt ryggpass och ökade vikterna! 85 kg marklyft inte helt fel:) höjde dessutom hantelrodden från 22 kilo till 25! Så nöjd tjej lämnade gymet! Mätte mina muskler oxå, ökat lite på vissa ställen som armar och lår! Helt ok:)

Hade inte tänkt på innan att de kan börja bli dags för öva på flexa o posera försen min PT nämde de, tänkte nog att de räcker till våren, men nehepp de ska börjas smått nu! Ja de e ju mycket som ska på plats, inte bara muskler, allt från flexa, posering, skor, bikini, hår , färger, tävlingslicens, team, föreningar , dieter, O det är över året kvar, men man måste va ute i god tid! Allt ska ju lixom vara perfekt, bara ett fel som enstaka höjd på klacken på skorna, eller minsta storleksfel på bikinin, då ligger man risigt till!
Nästa år kommer bli ett grymt år!

Har även idag hunnit shoppa present till vår fina kollega Maja som lämnar oss denna vecka, för nytt jobb o nya utmaningar!
O så va vi ju klart o lämnade den oxå:)
Theo fick godispåse av min tant på jobbet, så hög på socker har han vatt i afton:) men glad:)

Nu bli de soffan en vända innan det är dags för sängen:)
Upp kl 05 för jobba, sen drar vi gymet! Bröst och mage imon :) yeah! Nu köööör vi:) :)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards