Direktlänk till inlägg 10 april 2015

Helg på ingång:)

Av mikaela severin - 10 april 2015 13:26

Va sjukt nöjd med mitt pass igår. Ökar fortfarande vikterna i basövningar trots diet :) har en grym coach! Mer än grym!! Han inspirerar, motiverar och har koll hela tiden. Bara ett telefonsamtal bort, och man kan behålla sitt lugn ;) Dessutom var flera på mig på gymet o sagt att jag börja tappa att de syns på axlar & mage!! Hoppas de är så, magen ha börjat bli väldans lös :) körde axlar & triceps med Adam igår, hoppas han få go träningsvärk :)

Idag är de dags att lämna Theo i Lenhovda o barnfri helg. Har myst idag på fm. Blev ett morgonpass med cardio innan frukost med Jennie & Susanne dessutom o frukost hos Jennie:) bli yttligare 30 min cardio ikväll innan vi drar på Tivolit.

OCH till er som fortfarande kommenterar och frågar och påstår att jag lider av ortorexi, så kan ni genast sluta med det. Jag lider ej av ortorexi. Jag är i deff, därför 2 pass om dagen. Jag har 5 styrkepass i veckan resten är 30 minuters cardiopass. Jag unnar mig visst saker l ting, när JAG vill och när kroppen behöver! Men inte mer än nödvändigt! Och jag drar ner träningen om jag känner att jag inte sovit, är trött lr kroppen strejkar och inte orkar. Så slutdiskuterat. Jag tränar mig inte sjuk!

Ha en skön fredag!

 
 
Inge Vinge

Inge Vinge

10 april 2015 16:02

Är inte träning lite överskattat...min mormor blev 102 och tog mig veterligt inte ett enda joggingsteg.

Nä jag retas bara...klart det är bra att träna, fast träningsvärk är ju inte så skönt. Lös mage?...kan man absolut inte se.

http://anslagstavlan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela severin - 14 maj 2015 00:20

Bloggen är flyttad till www.nouw.se/mitcie Fb connecten funkar inte här längre! Ses där:) ...

Av mikaela severin - 13 maj 2015 23:48

kod för att imoportera min  blogg till nouw 3122339123

Av mikaela severin - 12 maj 2015 00:27

Tråkigt nog bestämdes det ikväll att livstil2015 lades ner. Det är med stor sorg och chock för mig. Jag trodde på att de skulle funka. Men de visade sig va fel. Nu kommer jag lägga 100% focus på denna bloggen och jag hoppas att ni fortsätter följa ...

Av mikaela severin - 10 maj 2015 02:21

Sen min födelsedag har det vart fullt ös här! Därav inte hunnit blogga. Det har vart valborg som inte va mycket o fira, då man jobbade såklart, men en mysig stund vid elden blev det med mitt fina hjärta. Har ju majbrasan 200 m från dörren, väldigt sm...

Av mikaela severin - 28 april 2015 10:29

Har i princip jobbat o jobbat o tränat sen i fredags, inte hunnit vara hemma många timmar, men träningen ger ju resultat :) Dessutom mitt i allt fyllde jag ett år klokare igår, dock jobb och träning men blev överraskad med presenter så fort jag kom...

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards