Alla inlägg den 24 september 2013

Av mikaela severin - 24 september 2013 22:46

Idag blev upp tidigt, lämnade Theo, möte , gym o jobb! Full rulle men ssker kanske börjar ordna upp sig lite mera, ibland behövs bakslag, för komma framåt! Mötet idag blev ett bra sådant, och nästa vecka är det dags igen!

Kört bröst & mage idag, med Jennie! Började ju rätt kasst på hantelpressen, men slutade riktigt grymt! Magpasset blev sjukt bra! 72,5 kg i chrunches i hiss, och hela 290 benlyft twist! Hell yeah!! Motivation på topp! Imon är det dags för benpass, hat kärlek på hög nivå! Hoppas på få lite hjälp med knäböjen bara så kommer allt flyta på:)

Har PT pass & bia mätning på söndag! Hoppas nu på jävligt bra resultat där! Förhoppningsvis går de åt rätt håll, hoppas viktökningen är mer muskler än fett! Annars bli de jävligt strängt närmsta tiden!

Har ikväll jobbat, och nya schemat i handen ser grymt bra ut, även om ja nu jobbar betydligt mindre så har jag inga pass lagda där jag jobbar kväll med tidig morgon efter, utom på mina 2 jobbhelger! Där måste jag ju lägga hela helgen för få ut min helglön!
Hoppas detta ger bättre rutiner för både mig och Theodor:)

Nu är de dags för lite sömn, och en välförtjänt sovmorgon imon:)

Over and out:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards