Alla inlägg den 1 september 2013

Av mikaela severin - 1 september 2013 22:03

Jaha, efter 3 dagars ledighet va de bara att stiga upp 06 idag för jobb
8-21, men har ju gått hur bra sommhelst, trots att ja inte jobbat på min ordinarie enhet!
Imon bli de semesterdag igen, då jag såg att jobbet lagt ett möte på onsdag, som är obligatoriskt, och så jobbar man ju kvällen oxå, de hade resulterat i ännu mera dagis för Theo denna vecka o han skulle ju redan vara 6 dagar på raken, så kände att jag var tvungen att offra o va ledig 1 dag, o passade bäst imon eftersom man jobbat hela dagen idag till 21 o skulle börjat 7 imon! Så bli en bättre vecka såhär för Theo!

Denna helgen har jag lagt på mig 3 kg, utan göra något alls, har vatt träningsfri lör o idag, så vet inte om de resulterat i mera vätska, tar ju ändå kreatin dagligen, men känner mig ikväll som en boll, o att jag har lagt på massa vätska, glömde iofs att ta min blodtrycksmedicin igår morse och på em, så kan ju vara de, även magen är som en ballong, ser gaaanska gravid ut ikväll! Hoppasde lagt sig tills imon, har gjort de man inte ska, tagit medicinet vid5 ikväll ist för tidigare i em, så lär väl pissa hela natten!! Heja heja!

Imon är de åter dags för gymet, nubli de 4 dagars träning, sen på fredag bär de av mot stockholm. O lördagen spenderas på Gärdet, o Tjejmilen! Tydligen startar vi i en grupp där man ska klara milen på under 62 min, så nu era cp benhinnor! HÅLL er!! Har lovat mig själv o inte gå på för hårt första 3 kilometrarna, utan köra intervaller, för se om de gör mindre ont, men betyder ju att ja måste ligga i hårdare sista halvmilen!

7,30 åker vi iaf från jobbet o mot alvesta för tåg upp,1a klass med frukost:) hmm nää (bli matlådan för mig) kommer däremot kolhydratsladda på hotellfrukosten på lördagen innan vi beger oss:)
Söndag bli hemresa, o sen bli de gymet direkt när vi kommer hem, för pass nr 5 för veckan:) imon bli i alla fall ryggpass:) deadlift på g! O de ska ökas massa vikter:)) awesome:)

Nu ska jag inta sängläge , o läsa lite!

Ny vecka, nya tag och ett steg närmre:)


Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards