Alla inlägg den 3 september 2013

Av mikaela severin - 3 september 2013 19:43

Hur olycksdrabbad kan man egentligen bli? Började med upp med tuppen, o eftersom Theo tvärvägrade somna försen 23.15 igår va man lagom mör! Så när vi klev ur bilen på dagis, men 1 st telefon i handen och ett olydigt o trött unge, så åkte telefonen ur handen o ner i asfalten! Sån jävla otur att hela displayen är spräckt! 2 dygn hann ja njuta av den i alla fall! Jaja, va bara gilla läget, tänkte, ja kan ju sätta i kortet i min gamla iphone, nä givetvis inte för 5 an har ju ännu mindre mikro simkort!
Jaja, jobbade till 14 o drog till gymet! Tog ut dagens aggression genom höga 2 kg i hantelpress, ha gett allt ja kunnat idag på grund av detta, mer än nöjd åkte ja till dagis o vidare hem för äta, o i postlådan låg nya fodralet till telefonen.. Några timmar för sent, jaja, stoppar i telefonen o skasätta i alla kort! Bryter mitt visa kort! Faaaaaan hinner ju givetvis inte få nytt innan stockholm, ringer surt telefonbanken! Det resulterar i att ja får beställa ett expresskort! Som kommer på 24 timmar! 350 spänn för de! Så 950 spänn fattigare idag på grund av otur! Tänker inte sätta foten utanför dörren mer idag i alla fall!
Nu ska jag snart krypa i säng! Möte gym o jobb imon! Är ju trots allt LEGDAY:) så ladda på nu:))

Ha en fin kväll, hoppas er dag vart bättre:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards