Alla inlägg den 22 september 2013

Av mikaela severin - 22 september 2013 22:34

Idag har bara tiden rusat iväg, tog sovmorgon till tio, va uppe och käkade frukost, innan vi båda bestämde oss för inta sängläge igen och kolla på barnprogram trots att jag borde ha städat! Men vem säger nej till mys med sin fina unge?!
Vid halv 1 traskade ja ut i köket, fixade mellanmål till mig ( keso, apelsin och kanel) och lunch till Theo, pannkakor önskades o de blev de, dock gjorda på dinkelmjöl! Och dom uppskattas:) ska de vara hälsosamt så ska det:)

Kl 14 va de dags att träffa Jennie på gymet, för veckans grymmaste pass, givetvis axlar och mage! De tar ju nästan dö på en! Militärpressen idag va pain in the ass, va dags för öka vikten, så ja efter hårt slit så satt den, 30 kg! ( låter lite) men ja e nöjd:)
Även magpasset flöt på , 540 situps, de brände i magen efter 60 men, när de va klart kändes de fantastiskt skönt, förutom att man visste man hade 240 bergsklättraren framför sig oxå! Men de satt ju som en smäck de med! Så passet firades med en protein, en kaffe o riskakor! Dock undrade man hur lång tid ett pass kan ta, ja vi började 14,30 o va färdiga typ 17,30! Tja blev ju lite blarrande som vanligt, och lite foto.. Så inte så konstigt:)

När man väl va hemma va de mat som gällde, tur matlådan med taco paj redan stod klar:)
Dock har jag lagat 10 matlådor med torsk, lax, kyckling, med broccoli, ris och ungsrostade sötpotatisar med rödbetor och morötter, olivolja och timjan! Awesome!

Nu e det snart dags för sängen, imon är de pappersarbete på kontoret heela dagen, iaf till 15.00 ! Sen bli de gymet, fixa presenter o städa! Theo bli imon hämtad på dagis av stödfamiljen och ska spendera ett par timmar med dom på aktivitet:)

Hur är jag som person och hur uppfattar folk mig? Som en träningsnarkoman, bitch, snäsig person? Borde straffas? Nejdå egentligen är jag genomsnäll, något ego ibland men med ett stort hjärta och stora mål! I alla lägen kanske inte den smartaste, men då få man stå sitt kasst!

Bjuder väl på lite bilder oxå:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards