Alla inlägg den 28 september 2013

Av mikaela severin - 28 september 2013 21:02

Tänk att jag i hela 5 år fått älska detta lilla liv, och får fortsätta många många år till! Vaknade imorse av en underbar röst, godmorgon mamma, jag älskar dig, nu fyller jag 5 år, får jag paket nu?! O så en stor kram och puss på kinden, o världens bästa ord: mamma jag älskar dig, du är världens bästaste mamma!
Presentöppning blev de, i sängen innan jag stekte pannkakor till pannkakstårtan! 5 ljus och alla blåstes ut;) till mig själv som frukost blev det proteinpannkakor med banan, med en hallonsås på kvarg! Makalöst gott!
Sen va det dags för gå över till grannen med Theo, hans kompis har fyllt 7 och givetvis var kalaset idag, men vad gjorde de, en glad o nöjd Theo kom hem, ätit korv med bröd, kladdkaka och även fått godispåse:)
Jag passade på att storhandla! Va tomt här, så nu är man 1700 fattigare men massa mat hemma iaf!
Ikväll blev det tacosmys, toystory och godis! O nu ska födelsedagsbarnet sova! Dagis o jobb imon, o bia mätning och PT pass på det:)

Hände nåt sjukt inatt, kunde inte sova, låg o grubblade, sen sa de pang, hjärtat rusade, mådde illa svettades, de stack i läpparna! O jag fick en känsla som sa! Du kommer dö! Panik som uppstår, va ska ja göra, ska mitt barn vakna på sin födelsedag utan mamma?! Måste fått en rejäl panikattack! Inte konstigt kanske med allt som hänt sista veckan! Vet i fasen hur man ska orka ta sig igenom allt?! Mycket tankar o mycket funderingar, sömnlösa nätter!
Känns som ja kommit till ett stop som säger ! GE UPP.!

Men jag tänker inte ge upp, jag ska slåss för mina rättigheter som ensamstående förälder! Rätt till utredningar! Jag kommer fortsätta träna! De ger mig mig styrka och energi! Jag tänker fan inte ge upp någonting! Om ja så ska kämpa utan stöd o hjälp!

Fått höra ikväll hur jag inspirerar och motiverar när de kommer till träning! Grymt kul!

Sista bilden jag lägger upp, den sitter på min kyl! Varje dag jag öppnar kylen, ser jag denna, det motiverar mig bara mer och mer! KÄMPA!!

Ha en fin kväll alla!!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards