Alla inlägg den 12 september 2013

Av mikaela severin - 12 september 2013 20:39

Känner mig lite väl orörlig! Ont i benen sen gårdagens benpass, o grymt ont i armarna från dagens armpass! Blev ett väldigt lyckat pass idag, sen mitt lilla utbrott på mig själv i Tisdags så har de bara gått spikrakt uppåt! Hjälper nog o bli arg o besviken på sig själv emellanåt o ha lite motgångar!
Imon är det dags för veckans "spy" pass! Axlar o mage! Förra veckan spydde jag under magövningarna, lär nog göra denna gång med, 530 situps o 230 bergsklättraren! Men de kommer ja fixa lätt som en plätt!

Imon inleder vi den där 32 timmars jobbhelgen oxå! Tufft bli de! Men förhoppningsvis går den fort!

Eftermiddagen har spenderats hos Nenne o barnen, torsdagsmys med pannkakor o fika, o lite tjuriga barn:) men de måste bli oftare nu:) för de va sjukt längesedan nu! Så tack för en härlig eftermiddag:)

Vart lite smått irriterad dock när folk hela tiden lägger sig i saker o ska klanka ner för vara så mycket bättre! Sköt ert egna, så sköter ja mitt!

Precis hävt i mig lite fläskytterfile med sallad o kikärtor o en kalorifri BBQ sås! Grymt gott!
Soffan en stund o en protein innan sängen! Upp tidigt imon på möte!

Over and out!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards