Alla inlägg den 17 september 2013

Av mikaela severin - 17 september 2013 23:25

Har jag nog varit på samma gång idag! Tårarna har sprutat både av ilska o på grund av tråkigheter som man bara helt enkelt inte kan o vill förstå! Allt är turbulent just nu, både jobb och privat! Många bollar i luften! Hade jag inte haft mitt " andra hem " Hälsostudion att kunna dra ut både aggressioner, rensa huvudet och samtidigt kämpa glatt med mitt mål, o alla fantastiska människor man se slita som djur för nå sina mål, hade jag definitivt inte vatt människa just nu! Men jag har oxå nått himla bra! Massa underbara människor runt omkring mig!! Ni som verkligen förstår, motiverar o driver mig framåt ni är så guld värda!

Körde ett bra bröst och magpass idag:) jag har ju själv varit nybörjare en gång, men idag så va de lite komiskt, satt med min hantelpress på lutande bänk, 12,5 kilo i handen, på bänken jämte stod en ung kille, kan inte vatt gammal, aldrig sett innan, kämpade som bara den med att få till hantelrodden, pustande o stönande med en 9 kilos hantel, ja va tvungen o tänka tillbaka, undra om jag var nere på 9 kilo i de? Idag kör ja hantelrodd med 25 kilo.. Då undrar man, är han klen eller jag stark? Tro ja är rätt klen, så kom fram till att han har nog bara aldrig varit på gymet så ofta, o där kan man se hur stor skillnad de gör o ha en PT från början, hjälp med börja med rätt vikter o rätt teknik! Även om ja nu ibland brister i tekniken på vissa tunga övningar! Magen , den fick smaka på endel idag, 72,5 kg i chrunches i hiss! Nästa v så tar vi alla plattor! Även maxat benlyften med twist;)

Bedtime nu! Jobb 7-14 sen PT pass, ett grymt Benpass!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards