Alla inlägg den 21 september 2013

Av mikaela severin - 21 september 2013 21:56

Hur tidigt man än stiger upp så konstigt nog får man ändå stressa! Märkligt de!
Idag har vi varit i Ingelstad och firat Joline som fyller 4 år, stora tjejen nu, o massa paket:)
O lika trevligt o träffa alla som vanligt, fullt ös med alla ungar oxå, eller ja v ju bra 4 men lät som tio emellanåt:)
Trots kalas så har jag hållt min kost någolunda, kalkon o sallad som lunch o lite pasta, o till fikat blev de ingen tårta, däremot GI paj, äppel med havre o dinkeltäcke o kokos, även fettet i pajen kom från kokosolja! Åh givetvis vaniljkesella istället för vaniljsås! :)

Efter kalaset bar de hemåt, vi har kollat på Herkules och lagat matlådor, idag blev de tacopaj och texmexgratäng ur kokboken " muskelmat" åh hela 8 matlådor fixade:) imon kväll ska lådor med kyckling , torsk , lax , broccoli , ugnsrostade rotfrukter med sötpotatis fixas, bli väl nån med rårs med:) så är veckans ranson fixad:)

Eftersom de vart träningsfritt idag så bli de gymet imon:) veckans sista pass, axlar och mage, o imon bli de ihop med Jennie som kör samma schema, ladda för de där 540 situpsen och 240 bergsklättraren, så likarna o placera spyhinken mellan, för min bli de åka av!

Folk frågar hela tiden, hur orkarcdu träna så mycket som du gör.. Svar: de får mig må bra, de tankar mig med energi och jag kämpar för ett mål, om man nu vill i mål måste man väl oxå kämpa för de? Inte nog med de, jag trivs med min livsstil, jag mår bra, är aldrig sjuk, o jag har motivationen för att förändra min kropp o uppfylla detta mål! JAG mår bra o det är väl huvudsaken?

Nu säger jag , fortsatt trevlig lördag:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards