Alla inlägg under januari 2013

Av mikaela severin - 31 januari 2013 22:51

Just vad jag e! Kl är 22.45 Barnet sover ej, ska upp kl 6 och på kurs!! Gaaah!!!
Måttligt trött idag oxå, trots sovmorgon! Stressat som en yr höna! Lämnade Theo kl 13 o for direkt till gymet! Drog igenom ett rygg & tricepspass! Höjde i stort sett alla vikter idag! Just nu uppe i 60 kg marklyft, 40 i latsdrag, 17kg i hantelrodd, 30 kg i push downs o även 30 i de omvända, samt 15 kg i rep över huvud! Greejt!! Tack gode gud för PWO!!
Hann även 1 timmes cardio på löpbandet, fatburn level 18, speed 7,3 = 657 kalorier brända!
Nu säger jag god natt! Imon kör vi ben och magpass;)

Av mikaela severin - 31 januari 2013 12:12

Sovmorgon till 9.30 Underbart! Som en solstråle denna dag;)
Käkade frulle och sen va dagen räddad;) lite skallevärk innan morgonkaffet va nere! Men nu på topp igen;) nyss lagat matlådan till kvällen, kycklingwook med curry! O lunchen nere precis, kesoplättar med kvarg o bär;) snart dagis för lillfjant, o för mig bli de gymet;) rygg& tricepsdag samt60 min cardio;)
Bara 3 pass kvar på 6 v schemat, sen bli de semester till n
Norge ons-sön;) lovely! O de bli 5 dagars vila muskler o endast Cardio! Order från min PT! Bäst o lyda för sen kommer tuffare 6v schema, nya utmaningar o efter dom 6 v hoppas vi på bra resultat på ny Bia mätning! Vill ha lika bra som tisdagens mätning;)

Nu dags o göra sig redo ;)

Av mikaela severin - 30 januari 2013 23:07

Hemma från jobb o dagis! Suttit i soffan med en kopp grönt te och nu e det dags att sova!

Sen ett tag tillbaka ha ja ju levt på Celsius dryckerna, typ 1-3 dagligen, nu bestämde jag mig för sluta med den, för stor kostnad.. Har idag kännt mej helt död, skulle kunna somna sittandes på jobbet, fick lägga mej o ta en power nap på min 30 minuters rast!
Först nu man verkligen märkt vilken. Energi kick de verkligen gett! Huuha! Ändå ha ja matat i mig massvis med kaffe! Tagit pwo under träning o ätit som en gudinna! O ändå energibrist!!
Skulle ja sluta med heat tabletterna oxå hade jag nog somnat stående!
Ny dag imon o nya tag! Utan celsius;)
Bli sovmorgon i alla fall o gym på em! Se ut att bli 1 timme cardio + rygg & triceps:) så ha de fint alla o sussa gott;)

Av mikaela severin - 30 januari 2013 13:15

Vaknade idag med grym träningsvärk i benen, men va bara härda ut och upp o hoppa:) Theo skuttade upp idag när ja sa att han fick följa med till gymet, krävde sin dagliga dos av gröt, medans ja idag käkade smörgåsar och proteindrink;) sen va de bara tuta o köra;) blev idag ett av favoritpassen, axlar, bröst och biceps;) körde idag med lite PWO, helt sjukt vad energi o vad mycket mer man orkar;) de enda jobbiga är stickningarna i ansiktet o händerna under första delen av passet, men de ger ju med sig, så körde ja även amino mix under träningen o avslutade med vassleprotein;)
Ha nu käkat lunch, tonfisksallad med bulgur, o nu bär de snart av mot dagis och jobb;)
Hoppas ni alla få en fin dag;)


Av mikaela severin - 29 januari 2013 21:05

Ett stort tack till alla er som ge mig sån fruktansvärd motivation i de jag gör;) ni är fantastiska;) genom finnas, fråga hur det går, som märker hur mkt starkare o bättre jag mår i mig själv, jag flödar av energi!
Ni är värda guld;)

Tack för att ni finns!

Av mikaela severin - 29 januari 2013 13:37

Sikken bra start på dagen;) gick upp 7 imorse, lagom trött, hävde en celsius o in i duschen så blev man människa;)
Käkade en rejäl frulle med protein, ett par grova smörgåsar, lite kalkon och ost på o en skål keso;) underbart;) väckte Theo som inte alls va sugen på stiga upp, men när ja hade gjort gröten klart så studsade han minsann upp;)
Vid10 blev de bia mätning, o ja den va faktisk bra denna gång! Jag är nöjd;)
Har sen den 26/11 minskat 6 cm i midja, ligger kvar på exakt samma vikt och BMI, tappat 2,2 kg vätska, tappat 1,6 kg fett och då ökat 3,8 kg i muskelmassa!!
Så lyfta vikter kan göra mycket med kroppen minsann;) sen ha ju ju så fruktansvärt bra PT me som kör hårt med mig!! O all övrig personal på hälsostudion som peppar mej o finns där;) underbart;)
Imon bli de köra lite axlar, bröst o biceps:) spar Cardion lite till slutet av veckan då Theo är på dagis o jag kan köra på ordentligt;)
Pt passet idag bestod av mycket knäböj, fram o baksida lår, rygg, o triceps;) marklyft på 60 kg ;) så ja ha väl fegat med 50 innan;) gick ju som en smäck;)
Nu har vi käkat middag, Theo ville ha pastaskruvar o falukorv, en annan käkade kokt lax o fullkorns coscous! Lite salsasås på de o grönsaker;) satt som en smäck;))
Bli att dra o handla på willys sen, börja bli tomt här hemma;) sen mys i kväll bara;)

Trevlig dag alla;)

Av mikaela severin - 28 januari 2013 22:59

Nopp började med att försova mig typ 1 timme imorse, o så bli ju hela dagen fördärvad när sånt händer, men men! Kom iväg te gymet i någolunda tid, men när ja kom dit o skulle köra axlar bröst o biceps va de ju inte alls de ja skulle köra på schemat! Blev ben & magpass! O eftersom de passet tar lång tid, så hann ja ikke med någon cardio alls idag, så imon blir iaf BIA mätning kl 10 o direkt PT pass! Sen få de bli antingen en vända till gymet igen på kvällen för 60 min löpband, eller helt enkelt 40 min på crosstrainern hemma! Återstå o se! Hoppas på nu vakna i tid imon. Måste käka halv åtta typ! Hoppas på proteinleverans från fitnessbutiken imon, börja bli tomt på 3 fas fronten, även min carbo power o pwo samt heat är välkommet!!
För övrigt så ha ja jobbat ikväll, vatt måttligt död, dock fick ja reda på att vi ska på. Obgligatorisk resa till Bodaborg den 16/4! Lite kul faktiskt;))

Nu bli de sova! Adjö mina nära o kära;)

Av mikaela severin - 27 januari 2013 23:39

Bian o pt är på tisdag!!!!
Så imon bli de cardio och axlar, bröst och biceps;)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards