Alla inlägg den 14 september 2013

Av mikaela severin - 14 september 2013 22:15

Bara en dag kvar på denna jobbhelg! Hur skönt som helst! För idag har vatt full rulle! Kl 03 deckade jag inatt efter legat i fosterställning med sjuk magkatarr! Tur de inte är ofta jag får så ont! Vägrar man operation så är de bara härda ut, men när ja får så ont så är orsaken alltid stress!
Fick iaf sova 3 timmar, dock va min mage som en uppblåst ballong imorse, nästan så man hade kunnat plocka fram mammakläderna o trott man va gravid, börjar dock lägga sig något!

Tog mig en tripp till solariet på rasten idag! Kände de var på tiden!
Hann även med willys för ladda upp förrådet med riskakor, ett par celsius och en ny deo!

Idag har dock vatt första dagen på ungefär sådär 4 månader som jag inte tagit 1 enda värktablett för huvudvärk! Så nu kom effekten! Tack gooooooode gud för mirakelmedel!! Helt sjukt skönt! Inga spänningar! Så nu ska ja bara njuta! Finns en nackdel, ja kan inte se arg ut!

Fifan vad jag saknar träna på dessa helger, hade behövt den energin just nu, men är på tok för korta raster för hinna ner o träna tyvärr:/ men på måndag! Då jäkla! Då slaktar vi rygg o bestämmer redan nu att 85 kg i marklyft bli inga problem! Så de va veckans första mål! Andra målet bli 85 kg i knäböj! Så nu längtar ja sjukt! Har ju PT pass i ben kommande vecka :)

Nu bli de bingen! Kl 6 ringer uret o jobb 8-21!

Over and out! Ps ni som tränar imon.... KÖÖÖR HÅÅRT!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards