Alla inlägg den 11 september 2013

Av mikaela severin - 11 september 2013 22:47

Började morgonen redan vid 05, in i duschen o i med frukost för väcka Theo och mot dagis! Tog ut en fridag idag då jag kl 07,15 blev hämtad av Renata för en tripp till Landskrona och Helsinborg!
Ja jag kan likaväl göra ett erkännande här, för de kommer skvallras o pratas i dagarna ändå, kan ju inte isolera mig direkt! Mitt besök i Landskrona var för kolla upp mina bröstimplantat som har spökat för mig ett tag, o ja ingen har väl missat att jag har sådana vid detta laget lixom, felet är att muskeln krampar emellanåt, är absolut inget farligt och tillsammans valde vi att inte öppna upp mig, dels för de kan förvärra de o dels för träningen, dessa besvär kan försvinna, men oxå bestå, även om de är jobbiga ibland, så tar ja hellre de än snittas på nytt!
O ja, nu kommer de... Ja kan ju kanske inom några dagar se lite yngre o mindre rynkig ut, jag gjorde Botox, men i syftet att få bort min spänningshuvudvärk, men är ju bara ett plus i kanten att de tar bort lite rynkor på köpet och att en ampull inte går åt till detta utan även räcker till bekymmerhetsrynkan o kråksparkarna vid ögonen... Så rynka pannan kommer inte va möjligt på ett tag! inte ens på gymet kommer ja ansträngd ut även om ja är de! Hmm de var erkännande nr 1.... Nr 2 ja jag slängde i lite i läpparna oxå, blev försökskanin på ett nytt sorts Juvederm som kommit ut, som håller längre o känns o ser mer naturligt ut, åh gissa ja de känns inte ens konstigt efteråt, inga knutor! Awesome!

Ja så nu kan ni skvallra på lite! Jag kommer va fri min huvudvärk! O de ska bli underbart att slippa ta 4-6 alvedon o pronaxen om dagarna!

Efter de åkte vi mot Väla centrum för lite mat och shopping, handlat lite födelsedagsgrejor till Theo, o lite smått till mig!
Käkade fläskfilesovlaki med tzatziki o sallad på Grekiska kolgrillen! Kolhydratsfritt fick de bli!

När vi väl kom hem va de bara packa gymväskan o mot Hälsostudion! Som ja utlovade igår så kommer ja absolut aldrig ge upp., ikväll ha ja kört de bästa passet på ganska länge! Ett grymt benpass, o jag kände verkligen att ja gav allt o lite till! Full focus!

Hämtat ut mitt paket, började bli lite tomt på protein osv! Så 3 fas, casein o vassle, BCAA o kreatin, samt low carb pasta, o 3 walden farms produkter! Dom kan ja varmt rekomendera! Inget socker inga kolhydrater, helt kalorifria! O denna gång blev de ketchup, BBQ sås och givetvis chokladsås! Nu nu bli de glassbomber på kvarg som mellis på helgen igen:)

Nu ska jag ta o avsluta här, med dagens bästa citat: Fan, de kliar i röven!! En chockad Mickis, full i skratt, vem som sa de, de får ni lista ut:)
Summering! En mycket härlig dag:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards