Alla inlägg den 19 september 2013

Oj!

Av mikaela severin - 19 september 2013 23:50

Dåligt av mig att glömma blogga, men ja har haft full rulle o en sjuhundrades  Massa jobb, men de går , imon jobba jag kvällen sen tar jag helg, underbart det

I onsdag hade Ja ju iaf morgonpass på jobbet, var nog lite avdenaggressiva typen pga lite tråkiga omställningar, men bara ta att som de kommer. 

Hade PT pass kl 14,45 o gissa hur de gick? Jodå 85 kilo knäböj. Dvs PB :)  ett grymt pass med skrik, pain , sparka i betong, räcka finger o säga fy fan med nästan tårfyllda ögon! Ja jag gick som en käring i ett par timmar. O de fick ja höra oxå! Kändes bra igår kväll o imorse, men nu säger jag, fy fan! Orörlig, och jävulskt ont! 

Idag var de jobb sådär 7-14 igen, sen direkt efter iväg på möte med nästa jobb, vidare till lager 157 för shoppa presenter till Theo, dvs de mjuka paketen! Resulterade i 2 munkjackor, 4 mjukisbrallor, 1 fleecejacka, 2 långärmade 6 par kalsonger och 10 par strumpor, en mössa  och en 900 spänn fattigare mamma! men de behövs, han har växt ifrån allt!!!  Nu är de bara ytterkläder o vinterskorna kvar! 

har även slängt ihop en hel kastrull med äppelmos! Så morgongröten räddad, o pannkakorna till Theo! Här går de åt äppelmos till allt:) 

fluffade kvällsmålet igen. Idag toppad med kalorifri chokladsås! Smarrigt! 


nu bli de bingen. Efter haft träningsfritt idag , så på att imon igen:) armar ska köras:)) 


natti natt:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards