Alla inlägg den 23 september 2013

Av mikaela severin - 23 september 2013 19:38

Inte en sovit en enda minut i natt! Bara snurrat, sprungit upp, gått o lagt mig, upp, lagt mig, svettats, frusit , o drömt madrömmar på de! Ja som verklige behövde få sömn!!

Har jobbat 8-15 idag, o för omväxlings skull, kontorsarbete med bästa Frida! De där pappershögarna som växer ibland är ju inte de roligaste! Huuh! Men vi myckades få ordning o reda på de oxå:)

Drog en vända till Grand, apoteksärende osv. O sen mot gymet för ett ryggpass! Känner mig inte nöjd de minsta idag!? Kan bero på sömnbristen o massa tänkande?
Hmm ja ibland går allt bara mot en!
Alla dagar kan inte va bra!

Fick i alla fall ett bra besked i em, att 3 har erkänt att de är dom som gjort fel med försäkringarna, så i slutet av veckan kan ja lämna in min Iphone 5! Äntligen!!!!

Ligger här avslagen på soffan, illamående o fryser! Huuh! Sängen snart tro jag allt!
Imon bli gymet, möte och sen jobb! Full rulle hela dagen! Så bara att köra på!

Ha en fin kväll!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards