Alla inlägg den 27 september 2013

Av mikaela severin - 27 september 2013 00:06

Åh så har även denna dag rullat på, har....håll i hatten... Tagit gymfri dag, trots att jag hade haft tiden, så kändes de som en bra dag o vila, behövde skingra tankar o annat på hemmaplan, men har ju fått lida av två duktigt onda ben :o)
Imon bli det dock gymet när vi nu vaknat till liv , mycket att fixa med imon, ska fixa sista presenterna till Theo som fyller år på Lördag, sen ska här storstädas, Theo har lovat rensa ut gamla leksaker eftersom han hoppas på nya!:) så får väl investera i lite hårda paket då:)
På självaste födelsedagen ska han även på födelsedagskalas hos grannen, allvarligt, vadå köper man till en kille som fyller 7år???

Maten för födelsedagen är önskad och klar! Frukosten skulle bestå av citronyoghurt, chokladflingor, ägg och riskaka! Ja de får väl bli denna önskan, lunch va ju inget svårt val, pannkakstårta med äppelmos, o på kvällen Tacos! Helt klart bli de så! O givetvis på födelsedagen få man läsk :) tårtan få han ju på kalaset, så jag spar bakandet till nästa helgs stora kalas:)

Idag har för övrigt vart dubbla möten och kvällsjobb, allt rullat som vanligt! Ligger här på soffan , benen i högländer o tänkte se om man kan ta sig mot sängen!
Grymt armpass kommer de bli imon med Jennie! Så bäst ladda, o eftersom jag köp PT på söndag så vill ja inte gå miste om utmaningen 550 situps! Så tänker köra dom imon, punkt slut!

Nu mot sängen!

O ni som finns här i vått o torrt och ger mig all denna motivation och styrka att ta mig till mål .. Ni är guld värda! Just nu o en tid framöver behöver jag er!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards