Alla inlägg den 10 september 2013

Av mikaela severin - 10 september 2013 22:30

Ja jag var lite arg på mig själv idag bara, men de ha nu vänt, min motivation är på topp! Kan va blandat med lite nevrositet för morgondagen!
Om vi säger såhär, att kämpa så för ett mål som jag gör, är i mångas ögon onödigt, tråkigt, för de tar massa tid, många tycker ja plågar mig själv med smärta osv, alla har vi mål här i livet väl? Nåt man tycker om att göra? Något man brinner för helt enkelt, jag brinner för min träning, mitt mål och min livsstil som ja valt, ingen kunde väl tro detta, att hon som mådde så dåligt, rest sig, lever som ensamstående mamma på 100% och jobbar häcken av sig, att just hon kunde vända och bli ett träningsfreak! Från sitta med en påse godis o chips o litervis cola o osund mat, vaknar upp en morgon och inser att fan, ja måste ändra mig! Ja bli fetare, mår sämre o vill ner i vikt! 12 v av motion, lågkalori kost, och motivation på topp, vips där va 18 kilo väck, benrangel o hängmage kvar! Damn vad tusan gör man, jo man söker upp Lasse och Hälsostudion! Hur de kom sig är ju självklart att jag länge vetat vem Lasse är, då min farbror varit delägare i Hälsostudion för längesedan! Så de enda ställe där ja skulle kunna känna mig trygg var just där! Jag köpte fsktiskt gym kort på friskis o svettis en gång, va där 1 gång o fick panik!
När ja gjorde första Bia mätningen o han föreslog att ja skulle börja träna så, funderade jag en halv dag, o började träna hemma, när ja i nov 2012 gjorde andra biamätning o inget hade hänt, så fick ja bara svaret! Du måste börja träna! Jaha, kände paniken i kroppen, men ville ju så gärna visa att ja kan fixa detta, så köpte mig ett 10 kort! Åkte hem i ilfart, mådde skit i ett par dygn o undrade va fan ja gjort, för de första hatar ja visa upp mig bland folk, är rädd som fan att någon tycker ja är ful o fet ( ja vet ja va smal) , nr 2 Hälsostudion är enbart biffar, ja kommer skämmas när ja står med 2 kg hantlar! Vad fan hände sen lixom! Ja kämpade mig genom dessa tio pass, o tänkte jaja 10 ggr klarar jag, när kortet va slut, så kände jag bara, fan ska jag ge om detta när ja nu börjar se att de kan hända något? Nej nej! Kom överens med Lasse om att fortsätta, o så en morgon kom de, varför ska inte ja kunna skaffa en kropp jag alltid önskat mig? Klart ja kan, det är ju bara fortsätta! Såå köpte ett årskort! ( nu är jag efter nästan ett år stolt medlem till januari 2015!)Efter de så satte ja nya mål, nämligen tävla, o nu så har de ju tydligen missförståtts lite, vissa verkar tro de handlar om bodybuildning? Nej nej, de handlar om Bodyfitness! O nä gör komma dit krävs då inga olagliga preparat o skit! Men vissa kan tro de?
De jag kör på är en sund bra kost, proteinpulver, BCAA och för tillfället kreatin! Inget som är olagligt! Visst händer väl Att de åker ner en o annan PWO vid tuffare pass! Men ja bygger ju muskler! Givetvis har alla Pt pass hela våren vatt enormt kul o gett såå mycket! Efter ett sommaruppehåll så har jag gjort pt pass 1 av 10 i höst! Sjukt kul o va tillbaka på riktigt:)
Känner ja skulle kunna skriva en hel Roman, men de orkar jag ej!

Tack Lasse och Hälsostudion med personal och medlemmar! Ni är guld värda, vilken energi ni ger! Kommer ta mig mitt mål lätt! För nu KÖÖÖR vi!

Nu sängen! Imon bli de äventyr till Landskrona med Renata! Yeah! Sometimes small changes can make a big different. Håll era fucking tummar o tår att jag kommer hem hel! Ja pallar inte opereras igen! En månad utan träning, då tar jag fram denna ??
Godnatt! Och KEEP GOING!
Sänder över en gnutta motivation och energi :)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards