Alla inlägg den 15 maj 2014

Av mikaela severin - 15 maj 2014 20:48

Hell yeah! Ja har energi i kroppen, redo att släppa ut den, o motivationen är på topp! Nu är de mjukstart som gäller ett par veckor! Focus.. Cardio & tunga basövningar ala 6 reps! Ja tro detta kommer bli toppen! Ja ha ju ett bra kostupplägg, och en lagom dos träning kommer bli kanon! INTE styrka 6-7 dagar i veckan! Nopp! Vilodagar! De kommer behövas ett par i veckan!
De kommer självklart inte va några glidarpass sen! Kommer va intensiva, tuffa pass! De tvekar ja inte en sekund på! Det kommer bli en utmaning att helt o hållet pröva lägga om träningspassen, ja ha kört samma tempo, samma träningsupplägg, för lång tid nu, eftersom de inte funkat så makalöst bra, så är de nog dag för lite nytt! Hur min knasiga kropp reagerar, de återstå ju o se! Men de känns som om kroppen o knoppen kan samarbeta rätt bra nu! O kosten känns riktigt bra! Om de bli nån förändring där, de återstår o se' imon på morgon ska ju vågen fram, o vikten levereras! Åh förra veckan va ju positiv, de va ju -0,5 kg trots ja inte hade tränat på en vecka, dock såhär så känns de som de gått uppåt igen! Men tänker inte fundera på de! Nu ska ja fokusera på komma igång istället, hålla stress o allt nere! Må bra, o köra mitt race! Andas!

Va APT på jobbet idag, gillar ju detta med att dom satsar på hälsa och träning! Nu ska dom starta en grupp tillhösten, som dom betalar träning för, om dombörjar o vill o lovar 6 månader... Men ja då som är i full gång.. Få ja ingå i den gruppen o få min träning betald? Ja är ju ingen nybörjare direkt, men avvara ett pass med kollegorna då o då gör ja mer än gärna! Tyckte de va riktigt kul sist!
När man såg alla bilder dom visade o tänker efter på vad träning gör för ditt välmående, så är de inte konstigt att man mått kasst 2 träningsfria veckor.. Tack gode gud för man tränar!!
I längden lever ja nog längre:)

Vatt o handlat ikväll, åh så en bända till biltvätten för spola bort fågelskit! Igen! Aldrig mera parkera under trädet!!!! Få tvätta den grundligt i veckan!!

Dags för ägg o sen sova:)

Av mikaela severin - 15 maj 2014 08:29

Ja jag kämpar oxå med min mage, på rätt sätt, har lagt på mig endel där, ha vart o vänt flera gånger där man kan se nån magruta titta fram, men inte nu! Skillnaden är, ja gör fortfarande nått åt de, på rätt sätt, ja äter rätt, ja tränar ( utom nu dessa 2 v) o ja kör nån ätardag på lördagen, dock inga extrema, snarare mindre o
Mindre av de goda!
MEN de ja inte förstår är när folk börja tjata om få kostschema, vill bränna fett på magen, o bort med kärlekshantag, o tränar på gym, o är ändå inte vill ge upp sitt godis..inte ens i veckorna till 100%, förväntar man sig då att man ska bli av med magen?
Kolla på folk ja känner, som löptränar en mil varje dag, men äter som en valig svensson, o kakor o godsaker, o jämför man från ett år tillbaka, så ha dom snarare blivit rundare o lagt på sig mer! De handlar lixom inte bara om konditionsträna, eller tro att några situps hit o dit , de handlar jävligt mycket om kosten! Äta choklad o nån kaka var o varannan dag, de håller inte, o tro att gå på löpbandet ett par gånger i veckan räcker! När ja verkligen brännde fett, under mitt tidigare kostschema, då va de väldigt lite mat, clean, och bara 6 timmars fritt ätande på lördagar! 5 styrkepass på gymet, 30 min intervaller på löpbandet efter varje pass! NOLL SÖTSAKER! Vips! 5% kroppsfett bort på nolltid! Men man måste KÄMPA för de!
Så tänk efter en exta gång hörri innan ni ber om kostschema hit o dit!
Alla kräver ett individuellt schema,
Tänk efter en gång extra. Vill du komma i form ? Offra de goda o leva sunt! I så fall tycker ja ni ska kontakta en kostrådgivare/ PT för hjälp! Inte be vänner som tränar om kostschema.. Dom är individuella!
Har ni bestämt er så hojta till, ja kan hjälpa er med att rekomendera någon som kan kost istället! Finns både i växjö o utanför!
Så, tack för mig!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards