Alla inlägg den 14 maj 2014

Av mikaela severin - 14 maj 2014 20:29

På fredag, kommer ja vara redo! Kroppen ha vilat, känner att ja är laddad med nya krafter, det är lixom dags att släppa ut energin! Känner mig lixom idag bara lättad, fick ur mig så mycket aggressioner igår så allt gav väl med sig, men , bara för ja känner mig redo så är de ju inte bara återgå till träna lika mycket! Nopp! Mer återhämtning, bättre upplägg!
Im back! Get fit! Dont quit!
Going to work my ass off to get what i want, and what i deserve!

Jobbat idag, 7,30-15.. Skönt med lite dagturer, o varannan dag vecka:) dock är de ju möte imon på min lediga dag, men få gå det med, har ju dessutom en tid bokad kl 12, med bästaste Thom på gymet! Grym PT som få hjälpa mig med min träning nu! När Hälsostudion fanns, åh ja började träna där i dec 2012, körde ja PT pass, varje vecka fram till midsommar, sommaruppehåll, åh så några pass efter sommaren, sen blev de mindre o mindre o sen inga alls, åh då föll ja väl lite tillbaka, men hade ändå massa goa människor som Path som vid något tillfälle tränade mig, o några till, lite feedback, folk som hela tiden kollade hur de gick, såg förändringar, osv, peppade en ordentligt! Visst de har jag väl nu oxå, många av medlemmarna hamnade på actic, o de är ja så tacksam för! Men de är inte riktigt samma! Dock följde ju Thom, som jobbade på HS ( PT) oxå med till actic! Även om han inte sett mig från start, så har han nog sett o tagit del av mina fram- och bakslag under något år! O de är till fördel! För nu kommer ja ta hjälp med min träningsbit! För ja ha inte tid, energi, ork o lust, att hamna här igen! Ja få skylla mig själv, ja ha skitit i vila, trots att många sagt till mig! Nu bli de skärpning o lyssna!
Kostdelen är ju inga bekymmer för fem öre! Den är ja stenhård med!
Nu ska jag bädda ner mig på soffan!



Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards