Alla inlägg den 22 maj 2014

Av mikaela severin - 22 maj 2014 21:35

Jävla skitdag rent ut sagt!! Totalt slutkörd! Jobbat 7,30-15! Nu är ja mäntigt trött på de mesta, jobbet, kroppen som fan inte lyder, känner mig som ett stort fetto rent ut sagt! Vafan är felet! Verkar gå spikrakt uppåt i vikt! Kan ju bli jävligt intressant o ställa sig på vågen igen! Helkropps spegeln, den ryker nu! Ett tag! Tänker inte gå förbi den varje dag! Vill inte se den, o mår nog bäst av att inte göra de! FAST, ändå vill ja bli större nu när ja ändå är STOR! Så kan ju lika väl öka! Hade väl vart skönt o va i någolunda form i sommar! Dags o sluta bry sig nu! Ja äter de jag SKA! Inte mer, o inte mindre! Sen få de bli som de bli, ja följer träning efter vad kost & coacher rekomenderar! Thats it! Tro ingen just nu vet vad som händer i min kropp o vad som kommer ske! O de visar väl sig såsmåninom! Nu är de dags att hjärnan släpper detta! Dock vill ja ha hygglig kondis, o någolunda styrka o form till Tough Viking 30 aug! Ska ju ändå köra 15 km, o 21 hinder! Men JAG har VILJAN, o de är de viktigaste, ja va inhoppare sist, inte de minsta tränad för 7,5 km terräng o hinder! Drog ändå i mål jävligt hyffast i vårt lag! Så ja tänker inte oroa mig! Ja har ju tid ändå o träna inför denna gång!
Körde intervaller idag! 25min, 13,5-14,5 km/h lutning 2,0-5,0%! Dödare än dödast! Liite ont i benhinnorna igen, blir alltid så när ja vilat från cardion! Jobbigt första minutrarna! Sen lägger de sig! Bättre o bättre för var dag! Tyvärr blir dom inte bättre av vila heller! Så bara köra! Alltid haft detta problem!
Bakat ett gäng glutenfria vallmofrallor till kalaset! Så nu är de mesta klart! Sista tårtan att lägga mellan med smörkräm imon kväll! Sen bli de jävla kalas på lördag! Därefter bli de ingen ätardag före 12 juni! Tar uppehåll från de, då mån 2 juni ska ja till Jönköping för mätning, eftersom de är en måndag så eyker ätardagen, o sen spar vi oss för studenten som är en torsdag! O lördagen efter den bli fan inget ätande! 3 lördagar plockas! Så få de bara bli:) men va gör de! Är ju inte så att ja inte fixar de! För de vet ja att jag gör!!

Nä nu ska ja fan ta o krypa i säng! Hoppas på en bra dag imon, vilket ja inte förväntar mig! Jobb på kvällen ju! Inte nått o direkt se fram emot!

Ps! Lite nya hinder på nästa Tough Viking:) här kommer banskissen:)
Trevlig afton!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards