Alla inlägg den 31 maj 2014

Av mikaela severin - 31 maj 2014 22:34

Har vatt en lika lugn dag även idag, de mesta ha kännts bra! Skuttade upp ur sängen redan 07,30 o fixade frulle! Gröt o ägg till mig själv, som vanligt, o pannkakor o chokladmjölk till Hulliganen, som som vanligtsprang in och såg till att Emma hoppade upp oxå! Sovmorgon i detta hem, de finns inte!
Kl 9,15 va de dags för cardio, 400 kcal brända på 30 min! Lågintensivt o full lutning! Svettig som en tok, o väldigt trötta ben!
Hämtade upp Emma o Theo fören vända till affären!
Bestämde ossför dra till Strandbjörket o glassa i solen, så Theo fick lekaav sig.. Packadekex o saft tillhulliganen, o en vattenflaska till mig! Efter ha stekt i solen i sådär 30 minuter, så öppnade himlen sig! Poff så blev de åska o regn bara sådär! Var bara att packa ihop o fara hem. La mig på sängen o bestämde mig för en powernap! I med lurarna o lite soft musik och jag somnade på 2 röda, för vakna exakt 8min senare av att telefonen ja tydligen hade i handen föll i golvet o lurarna åkte ur! Ja, de sägs ju att en powernap ska vara kort så!
Var dock sjukligt trött! Molande huvudvärk. Hade 1 st celsius hemma, vilket knappt aldrig finns längre ( från ha varit beroende) klunkade den rätt upp o ner o BOOM så va ja på G igen, igång med maten!!
Ikväll tog jag faktiskt en promenad igen, ganska lugn o avkopplande! Får verkligen min kropp att stressa ner!
Suttit bänkade vid gladiatorerna, theo med sittgodis o pepsi, o jag med en liter vatten! Har trots att det är lördag, inte haft ätardag, dels för ja ska till jönköping för träffa anders o mätas, då funkar de inte o dra på sig massa vätska ( rinner inte av försen typ ons-tors) efter ätardag , så blev ingen! O de känns faktiskt ganska bra! De har ätits glass, kakor, godis o annat här hemma o suget har vart noll! Kan delvis att ja börja känna att ja är på banan igen med träningen!
Motivationen är på topp, självdiciplinen oxå, o viljan, den behöver vi ju inte ens prata om! Den är ju inga tvivel om att den är sjukt bra!
Så tuta o kör!
Imon är de morgoncardio, liiten promenad, sen är de styrka, en av mina favoriter! ARMAR!
Kommer bli lite superset imon! Kan hända även ett o annat dropset:)
Så nu säger vi godnatt:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards