Alla inlägg den 24 maj 2014

Av mikaela severin - 24 maj 2014 23:14

Vilket jävla uppvaknande man fick imorse, Telefonen gick i högvarv, fick sluta svara, o åka o avreagera mig på gymet en timme! Fifan, sen va de full rulle, in i duschen, på med sminket i full fart, packa in Theo o emma, o en jäkla massa tårtor, o ner o hämta farmor, för rulla ner mot Tingryd för fira min fina syster som fyllt 25!
Blev lyckat som vanligt! O lika trevligt med släkten! Inte ofta samtliga farbröder med frugor o barn är samlade alla:) men trevligt va de! Även catheine o Emelie va där! Supertrevligt! Så magen är fylld med exptisk planka, potatissallad o nybakta småfranska! O min sjukt goda tårta.. Rice krisp med smörcreme mellan, o grädde o hallon på:)
Kommer hen i kaos, grannarna festade, åkte bort en snabbis till Jennie på en fika, o blarrade skit!
Medans emma fixade iordning sig för dra på date! Nu sova!
Jobb imon! Thats it!!

[Bild]

[Bild]

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards