Alla inlägg den 30 maj 2014

Av mikaela severin - 30 maj 2014 19:32

Trodde inte dagen kunde bli så bra! Ha vart världens grinigaste människa på jobbet halva dagen, men så slutar man sitt pass, beger sig till gymet, lagom laddad, o en grym motivation!
O hur slutade de? Sååå jävla bra! Längesedan ja kände att allt bara flöt så jävla bra! På 80 min körde vi 10 min cardio, sen bröst o axlar, o sen 10 min cardio till! Under 90 min även idag! O coach Thom va ju självklart där, o de känns så jäkla bra, nån som har koll så vi sköter oss, som berömmer en när man går därifrån, totalt utmattad, svetten bara öser.. O allt är på topp! Är riktigt mör i kroppen! Detta behövde vi verkligen! Tack Jennie för ännu ett bra pass :) nu är vi tillbaka! Imon är " aktiv vila", lågintensiv cardio för mig! Jävligt jobbig är den! Som de ska vara!
Ligger just nu i sängen, med Theo o Emma, och kolla på spiderman, Dom äter chips, jag tuggar tuggummi, o njuter av att trots alla omständigheter som vart, är självdiciplinen hög, nästan fööör hög! Tar absolut ingen ätardag då ja ska till Jönköping på måndag!
Blickar nu fram emot en ledig o lugn helg! Imon få vi se vad vi gör, ska tydligen regna, så strandbjörket bli de kanske ikke!
På söndag är de Fitlineträff här i växjö! Behöver nog detta! Lära mig lite mer om hur produkten jobbar! Ha druckit fitline sen i oktober nu, o kan inte vara utan den! Är min energiboost på morgonen, o min sömn o återhämtningsdrink på kvällen!
Ska bli riktigt kul:)
Funderar på ut en runda i friska luften sen, en lugn o skön kvällspromenad! Vi få se!
Ha nu en bra fredag!
Alla gymfreak! Kör hårt!!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards