Alla inlägg den 12 maj 2014

Av mikaela severin - 12 maj 2014 20:26

Hah, ja jag tycker tjock passa mig utmärkt just nu, kommer inte i ett par jeans, till o med mjukisbyxorna har blivit tighta? Nu få de fan vända! Ja orkar inte mera! Om de hade vatt muskler, en fit kropp som växte, ja då hade ja vatt glad, men nu känner ja mig sååå jäkla fet! Huuh! Få hoppas det ligger lite muskler under, en gnutta iaf! Men ja ger inte upp, tro mig!

Dagens bästa:
Hej biffen..,
Nä ja är ingen biff, jag är tjock, så kalla mig tjockis..
Hmm, du ser bara lite bulkig ut! Haha!
Ja Alex, om de bara hade vatt de så:)

Jobbat 7.30-15.05 Ovanligt trött, men hyffsat lugnt ändå!
Bli bara så trött på att när man ställt in så pass mycket för gå in o ta en jobbnatt., för ekonomin är så satans kämpig efter sjukskrivningen, blev så glad, Bara åh! Äntligen, kanske ja kan handla nått till Theo, lite inför sommaren, nä! Då bli man bortplockad! Ja behöver verkligen ett extraknäck! Så snälla vet ni nått, så hojta till! Ja måste få ordning på ekonomin! 4,5 månadssjukskrivning utan en krona i ersättning, de ha satt sitt!
Inget är omöjligt dock! Bara kämpa på! Thats it!

Soffläge! Mja! Kanske till o med sova! Är trött, har möten imon, 2 st som ja knappt vet hur ja ska hinna mellan, bli till gasa på!

Trevlig kväll!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards