Alla inlägg den 4 maj 2014

Av mikaela severin - 4 maj 2014 22:07

Ja, något måste man ju göra, så varför inte dra igång med vårstäd..
Började med sova till 09, nästan ett kryss i taket! 10 timmars sömn, kan ju säga att jag definitivt va utvilad, inte van alls, vatt som en duracell kanin hela dagen, fixat ärenden på fm, lagat lunch o kl 13 så vände jag upp o ner på hela hemmet i princip, vartenda möbel har flyttats för städas ordentligt bakom, badrummet skurat, duschslangen o sen va de bara skura, stått i en simbassäng typ! Resårbottnar i sängar har vänts upp o ner för komma åt rejält under sängar, ja, de tog mig o emma sådär 7 timmar! Åh ändå känner ja mig inte klar, vissa garderober ska rensas, skåp i köket rensas, o fönster ska putsas o gardiner ska bytas, sen är ja kanske nöjd! Har ju all tid i världen nu känns de som, fast ja har ju visserligen oxå en prio, Theo såklart, o så kande ju faktiskt behövas lägga tid på hitta en andra hälft, ja ja tro att ja e trött på singel livet nu, mer än redo att hitta kärleken, men måste ju oxå hitta nån som stöttar mig i mina mål i livet, som stöttar mig i min livsstil:) nog om de! Just nu är jag nöjd med det mesta, o ja njuter så mycket jag kan:)
Allt tråkigt kan man lägga bakom sig, fokusera på vad kommas skall, man blir bara starkare som människa för var dag, kanske för man gått igenom så pass mycket, att ja faktiskt skulle kunna skriva både en & två böcker om mitt liv.
Jacked fuel, den drycken, fan vilket krut, betydligt mer än celsius! Tur den inte finns i växjö ( vad ja vet) då hade jag antagligen blivit lika beroende som ja en gång var av celsius! Tur de beroendet försvann!

Nu har jag ätit kvällsägg, druckit bcaa, snart dags för min fitline, o några timmars sömn, imon är de jobb 7.30-15, hämta parkeringstillstånd, är nu inte gratis o parkera här för gäster, 3 kr timmen kostar de dygnet runt! Hämta ut en ny leverans av bästa drycken- FITLINE , Sen hinna storhandla, hem o göra sig lite iordning, sen är mickis iväg på lite äventyr :) vad de är.. De få ni ju grunna på ett tag! Så blogginlägg imon- de blir inget!

Sussa gott, over and out// Mickis

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards