Alla inlägg den 21 maj 2014

Av mikaela severin - 21 maj 2014 21:46

Om ja är! En sån dag ja bara hade kunnat lägga mig på golvet o gråta av utmattning efter jobbet, ingenting har fungerat i hjärnan sen ja kom hem! Tårtor i småbitar, förvränger vartenda ord ja säger, kaos med de mesta! Som tur är fick ja Theo till somna i någolunda tid! Åkte förbi jennie en runda efter jobbet o när ja Hämtat Theo! Lämnade han med Emmie o Hannes, så ja o Jennie kunde ta en promenad i solen ! Va välbehövligt! Sen va de bara hem, laga mat till Theo in med en matlåda i micron till mig! Slängde ihop en tårtbotten, o så skulle matlådor fixas! Han. Inte alla, men shit happens! 5 lådor kyckling o 3 lådor torsk är iaf klart! Bara 500 gr nötfärs o steka till imon så är veckan ut räddad!
Jennie kom förbi en vända! Balkongen o ett glas pepsi max! va väldigt välförtjänt! Ännu ett beroende ja lagt på hyllan! Drack 1,5 liter minst om dagen innan!!

Nu ät de bara krypa ner! Upp kl 5,30!

Tjingeling!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards