Alla inlägg den 6 maj 2014

Av mikaela severin - 6 maj 2014 17:15

Ibland hinner de gamla ifatt en, de snurrar av tankar hit o dit, kanske därför ja väljer hela tiden att inte sitta ensam så mycket, vara i full speta, för slippa tänka tillbaka på all skit..
De flesta i min närhet vet nog de mesta om mitt gamla liv, något ja fått arbeta hårt med, för att komma dit jag är idag, är så jäkla stolt att jag tagit mig ur all skit, men de finns ju en orsak till varför man oxå hamnade där, har kämpat sedan 15 års ålder med mig själv, tills jag 2006 bara bestämde, nu är de nog! Har man en gång blivit utsatt, finns nog alltid en viss rädsla för bli att igen, men de är bara fortsätta bearbeta allt, nått ja kommer få göra resten av mitt liv, men man få ju ändå försöka leva i nuet. Så alla dagar, har nya möjligheter..:)

Storhandlat har man hunnit med idag, 8 kassar, 1800 fattigare! Ja de behövdes ju iofs! Men fy fan vad djukligt dyrt det är med alla allergier, mjölkproteinfritt, laktosfritt, o glutenfritt! Tur de inte är mer än havregryn som går åt av de glutenfria! Usch o tvi! Borde inte vara så jäkla dyrt för man har födoämnensallergi, det ha man ju inte direkt valt själv!
30 spänn för 150 gr mjölkfri ost, nästan 200 spänn kilot för ost! Tur Theo inte äter ost varje dag!
Jaja mat behövs, kosta va de kosta, man handlar ju iaf ekonomiskt i den mån det går!

Idioter i trafiken fins de gott om, va nån sekund ifrån väja ut i en kohage, för en idiot inte vet vad som menas med omkörningsförbud!

Nä vila bort huvudvärken o föräldramöte! Jävla migränskit!!
Alltid när de slår om från sol till regn så bli man störtdålig i allergin o sjuk huvudvärk!

Saknar mitt gym sjukt mycket, iaf alla jäkla goa människor där! Snart tillbaka, bara lite mera vila:)
Sov trots allt till 9,30 idag! De tar ju sig! Men fågelfan ute kunde ju gett fan i o väcka mig halv 5, lust o skjuta den just då!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards