Alla inlägg den 18 maj 2014

Av mikaela severin - 18 maj 2014 20:45

Fyfan vilken jävla plåga o stiga ur sängen imorse! O under dagen har de bara blivit värre o värre! Ja är orörlig total! Typ hela kroppen! Av de få övningarna så är minst sagt hela kroppen tränad! Kan inte ens lyfta mina armar, benen ska vi inte ens tala om! Efter endast 4 set knäböj, 4 set marklyft och 4 set militärpress! De märks att man vart från gymet i 14 dagar!
Ja går fortfarande o klurar på kroppen!, varför den ter sig som den gör! Men de vänder väl!
Ja äter o må bra! Min kyckling , ris, broccoli, äggvitor, havre o ägg, massa bcaa o glutamine, whey o omega3, cla o Q10, o de bästa , min FITLINE! De går ner i min mage 6,5 dagar i veckan! O de bör ju hända nått iaf!
Imon är de endast intervaller på schemat! Så bli en tur till gymet efter alla möten! Först 3 timmars möte på jobbet, o direkt på möte med familjeteamet på de! Full rulle:)
Ska börja baka till min systers 25 års kalas i helgen! Rice crisp tårta! Dags o börja baka bottnar! De tar ju sin tid!

Nu ska ja ta o äta min kvällsägg, o krypa ner:)

Av mikaela severin - 18 maj 2014 00:47

Vaknade imorse av en hulligan strax efter 7, nån som smällde upp samtliga dörrar till sovrummen, för skrika: GODMORGON, dags att stiga upp!! Suck! Ingen sovmorgon här inte! Kl 8,30 stod frukosten framdukad, med gröt, hembakt glutenfritt bröd, ägg, o diverse! Jöefter en timmes smälta maten va de dags för äntligen styrkepasss 1! Basövningarna, marklyft, knäböj, chins blev det idag! Någolunda tungt! Tack gode gud kändes de som styrkan va kvar! Marklyften gick bättre än någonsin, likaså chinsen! Men knäböj va värre! Måste kämpa med dessa ben! Men de kändes idag! Redan pain i ben o rygg, så imon o i över
On lär väl inte kännas såå skönt! Men de är så de ska va!
Inga skador skedda,mer än en snittat finger! Värker o bultar! Lyckades skära mig på en viktplatta typ.. Dags o köpa in nya? känns awesome att va tillbaka!
Njöt av en glass idag! Magnum vit choklad. Satt som en smäck! Även lite jordgubbar till ;) solat har oxå hunnits med en vända, va barapå med bikiniövedel, ett lager coconut oil o njuta:)
O ikväll blev de tacos!
Va på Olympen en vända idag oxå :)

Over and out!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards