Alla inlägg den 27 maj 2014

Av mikaela severin - 27 maj 2014 22:17

Vilken awesome day! Jobbat 7-14, direkt på möte o därefter avslutningsfest med dagis på strandbjörket, för sen storhandla, o nu ligger ja här i sängen!

Måste säga att jag verkligen tror på mig själv igen! Att faktiskt allt kommer ordna sig! Har träffat PT Thom idag! Kan bara säga att detta är en grym kille, o ja tro hans träningsupplägg kommer ge riktigt bra resultat, tillsammans med Anders riktigt bra kostupplägg! Kan inte bli mycket bättre! Nu är de bara så att ja kan inte befinna mig på gymet för lite, o inte för mycket, har 2 ögon på mig, o en som som kommer kasta ut mig från gymet om ja befinner mig där när ja inte ska! Han är dessutom jävligt svår att undvika, han jobbar jämt, nästan alltid kunder i gymet när man är där, eller tränar han själv, nästan alltid på de tider jag är där! Åh de känns fruktansvärt bra! För han vet mitt upplägg, vet när ja gör nått fel, ser var tekniken brister, ser om motivationen är på topp! O han kräver resultat! Yeah! Inga fler varianter av överträning här inte! Imon kör ja första ryggpasset på nästan 4 veckor! Kommer kännas! Mycket basövningar! O de gillas!!
Måndag ska ja upp till Anders igen o mätas! Se om de ska ändras nått i kosten, osv.. ! 2 dietande grabbar som sköter om mig! Tuffa sådana! Den ena tävlar snart, o den andra i SM, kul!!
Även jennie kommer köra samma träningsupplägg, så nu gäller de puscha varandra ordentligt! O de behöver vi! För i höstan gick de ju jävligt bra! Grymma resultat hade ja fram te mars! Sen kom
Överträningen som ett brev på posten succecivt, när ja slutade röka!

Tack alla ni som finns i min närhet, inåirerar mig, motiverar mig! Anders & Mia Lundgren, underbara människor, med kloka råd, o tips! Bli lika glad varje gång jag kommer upp, Thom Andersson, för du stöttat mina dåliga dagar o alltid få mig att känna mig glad, när ja vatt låg,med kloka råd o en kram! Hyder Quesem för du hjälper mig med mina pass o som god vän, o jennie såklart, som få de mesta gnällandet, men nu kämpar vi ihop!
Coach Thom, o coach Anders! Kommer leverera!
Grymt stolt att arbeta med er två! :)
Mooot måål!

God natt! Morgoncardio 05 imon;)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards