Alla inlägg den 26 maj 2014

Av mikaela severin - 26 maj 2014 13:11

Borde vara olagligt att ligga i sängen när solen skiner! Har inget val dock! Somnade 20,30 igår, trött som bara den, för vakna nån timme senare, o spy som fan! Va 5e minut fram till typ 02 tiden:/ magsjuka tro ja ikke de är, då hade det vatt 5e gången bara i år! En gång i mars, då va de magsjukan, resten är nog relaterat till min mage, o vad ja ätit! Va ju på kalas i helgen, åt planka med potatissallad, o bröd med smör, samt rice krisptårta med smörkräm i! Säger sig självt, allt fett, till 99%! Jag har ju en bortopererad gallblåsa, vilket gör att ja inte ska äta fett i stora mängder, och även min IBS, som inte heller tål massa fett! Den kombon går ikke ihop! Åh så all psykisk och fysisk stress i helgen på de! Krasch! De bli så jäkla fel! Vatt uppe o käkat alla mål hitintills, o pimplat i mig vätskeersättning, massa vatten, drack pepsi max inatt tydligen, o nått glas funlight, bcaa o fitline! Så börjat vätska upp mig igen o inga fler spyor! Efter samtal med jobbet så få ja jobba imon! Skönt det!!
Ha ju längtat till morgondagen, o så laddad för den! Då bli de träffa Thom på gymet! O köra igång med träningen på riktigt! Rykande färska tag! Åh nästa vecka är de Jönköping för mätning o kostrådgivning! Kommer bli så jäkla bra! Trots min viktuppgång o allt!!

Så fortsätta vila idag!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards