Alla inlägg den 20 maj 2014

Av mikaela severin - 20 maj 2014 19:53

De har minsann vatt full rulle! Åh att man vaknar 06.15 o inte kan somna om på sin lediga dag, de är fan surt!
Vatt o skickat tillbaka paket till Bonprix, o vatt på maxi o handlat, sen har minsann hela eftermiddagen gått till baka Rice Krisp tårtor till systers 25 års kalas på lördag åh än är bara hälften bakat! Sen ska de bakas glutenfria småfranska till maten oxå! O ja jobbar både imon o tors o fredag kväll! Hur ja ska hinna, det återstår att se! Hålla tassarna borta är svårt, men de går, om man vill :)
Har haft ett gäng post it lappar hängande några veckor, för att jag absolut inte skulle falla för en enda frestelse när ja slutade röka, jodå dom ha funkat, o tillsammans med fotografierna på en 18 kg tyngre mikaela! Dock tro folk inte man är klok när dom kommer, på speglarna hänger post it, även på kyl, o skafferi! Dags o plocka bort? Mja dom kan va lite till, även om ja ha väldigt bra självdiciplin, när de kommer till måltiderna, strikt i veckorna, sen nått extra på lördagen! Nästa vecka däremot o helgen efter där, då bli de ingenting! För 12 juni är student, på en torsdag, åh den få bli som 2 ätardagar, sen bli midsommarafton nästa, tro dock inte Anders ha åsikter om detta! Få väl ta o kolla av de på fredag!
Körde ett styrkepass på gymet, endast basövningar! Bänkpress, chins, knäböj, o militärpress! Imon är träningsfritt igen! Innan de bli intervaller på tors! Vi få väl se hur mörbultad kroppen är imon! Har fått rådet att öka på mineralerna! Så de ha nu gjorts, o få va så några veckor!
Tack allaer som bryr er så otroligt mycket, ni är guld värda, ha vart en kämpig period, men nu hoppas vi bara på framgång istället för motgång :)

Trevlig kväll :)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards