Alla inlägg den 29 maj 2014

Av mikaela severin - 29 maj 2014 19:49

Idag har verkligen vart en lugn o harmonisk dag, ingen stress eller press från något håll! Dock
Valde ju Theo att väcka mig redan 06,10, för dra på barnprogram på teven i sovrummet! Kl 7,30 först pallade vi
Oss upp för frukost, för lägga oss på sängen igen o mysa yttligare en stund!
Kl 11 mötte jag Jennie på gymet, va dags för löpbandet, aktiv vila.. Låter väl inte farligt! Men efter 30 min på 5,0 i 15% lutning, så är benen rätt möra! Men gå ju hur bra som helst!
Åkte hem o käkade lunch, för sen packa picknik korgen och dra till strandbjörket för lek o fika! Kex o frukt o saft till Theo, medans ja packade ner min gröt m kvarg, o en flaska vatten! Fördelen med vara gluten, man behövdr inte oroa sig för alla bakverk som säljs i cafeet! O inte för kakorna man dra med till Theo! En fördel man har med vara, både gluten o laktos! Theo hittade 2 av sina
Grannar, så hansåg man knappt! Men Alex kom ner o joinade mig! Efter 2,5 timme på filten o struntprat va dedags att bege sig hem o steka pannkakor till trollungen, som somnade på 2 röda ikväll!
Dags förmig o kliva in i duschen, koka kvällsägg och sen sova! Jobb 7,30- 15.05, o direkt till gymet för bröst och axlar! Bli en kort vända morgoncardio oxå.. Iungt tempo!
Jag o Jennie har en deal! En bra sån! Vad de är... De få ni veta en annan dag!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards