Alla inlägg den 8 maj 2014

Av mikaela severin - 8 maj 2014 19:36

Kan inte mer än säga att om nån vecka, så är jag mer laddad än någonsin för komma tillbaka, 100% ren vilja, ja kommer aldrig ge upp!
Ja ska till tillbaka i bättre form än någonsin! Kroppen o knoppen få nu samarbeta! Full focus!
Dessutom vet ja, att jag har experthjälp! Dags att leverera! Kommer va mer redo än någonsin!

Mycket funderingar har det varit idag, livet kan inte alltid bli som man tänkt sig!

Låg i går kväll o tittade på Theodor som sov, finns de något finare än ens barn? Nä! Vad hade jag gjort utan dig, vem hade jag varit? Mitt barn, är min kärlek. Finns ingen,man kan älska så mycket.

I em har vi varit hos Renata, theo o David har lekt jättebra o haft roligt ihop, o vi vuxna har fått njuta av en härlig kaffe och pratstund:)
Tack fina Renata för idag, nu ser vi fram emot en lördag ihop med barnen o grilla:)

Kvällen spenderas på soffan, är lite nervös för väga mig imon, vad är resultaten efter 1 veckas vila..
Känns som ja varken gått upp eller ner! Vi få se imon!

Kan bli rejält tvär när de kommer in kommentarer som tex, den ja fick av "s" för ett tag sen om ortorexi, varför använder man inte hela sitt namn, vågar man inte, är avundsjuka problemet, eller om de nu är så att vi känner varandra, varför inte säga det rätt ut? ja har ju mina aningar om vem det är ! pinsamt om de är den Personen! även vid positiva kommentarer vore de trevligt, med ett namn!
Många kommentarer lägger ja inte ens ut på grund av de!

Nu soffläge,






Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards