Alla inlägg den 7 maj 2014

Av mikaela severin - 7 maj 2014 19:25

Har vart så tråkigt väder, åh likadant ska det bli veckan ut, vart tog solen vägen? Svensk sommar kallas det.

Har fixat o donat lite här, tvättat, diskat o lagat 12 matlådor till mig, dvs kyckling m ris o broccoli, åh torsk med ris o broccoli, lr nötkött med ris o brysselkål! Jao fint de! Vägt klart:)

Börja bli riktigt tråkigt o bara gå hemma, inget o göra, ska bli skönt o jobba lite på fredag kväll, men låångt kvar tills dess!
Imon bli de lugn fm, på em ska vi till Renata, så Theo o David får leka lite, o vi få dricka kaffe och snacka skit!

Nu ska barnet nattas, o sen ska jag bege mej upp till fröken Jennie Jakobsson en vända! Behöver nog ta o prata lite känns de som, se om två hjärnor kan bli kloka på våra liv?! Tveksamt! Just nu känns de lite, nä ja vet inte vad, förvirrande?
Äh!! Fan! När ska ja ha liten gnutta tur i livet då?

Trevlig afton!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards