Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av mikaela severin - 29 oktober 2014 22:37

Två dagar har jag varit helt underbart fylld med energi, på tipp topp humör, o känslan är grym! Har verkligen gett allt på gymet, o 3 senaste passen har vart så jäkla bra! Kroppen valde verkligen att släppa vätska inatt, var 20e -30e minut sprang jag upp o ner resultatet -2,7 kg! Snacka om att de gick undan! Ligger bara + 1,1 kg till i vätska! Få se vad man har o vänta inatt då :)
Körde grymt armpass i em! Mjölksyra, 20 reps!
Tuggade löpbandet 20 min efter o småsnackade med grymme Pontus! Sen va de kvällsjobb på de! Checkat ut från Evelid för denna veckan! Nu är de Utbildning fre kväll, hela lördag & söndag som gäller! Yeah! Laddad! .. Hmm har fortfarande korvstoppning i skallen!
Imon bli tidig cardio! Kl 9 beger vi oss till musön för grilla korv! Höstmys med fina ungen:) få väl avsluta med att dra ett pass på gymet med! Basövningar på schemat imon:) hejjamig! Fett nervös för kötta axlar o bröst medThompa på fredag!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards