Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av mikaela severin - 18 oktober 2014 22:00

Igår var en dag fylld av nervrositet! Började dagen som vanligt, cardio innan frukost, sen hem äta, lämna Theo och möte på de! Tandläkarbesök och direkt till gymet för PT pass! Yes, Som vanligt känns de alltid gött, tryck, mjölksyra, nu är de 20+ reps, fast med lång vila! Typ 1 minut! Feels great! Vi körde Axlar & Bröst, damn, han misslyckas aldrig, imorse va jag totalt orörlig! Shit sån träningsvärk!! Dessutom har han ändrat om lite i schemat, 1 av 3 dagars cardio bli styrka, endast basövningar! Så nu 5 styrkepass i veckan! Känns bra! Alltid glad när jag lämnar gymet efter ett bra pass med coach! Dessutom ser allt ganska bra ut inför måndagens mätning.. De e bara magen som e svår att få till, mkt hud där!
Direkt efter gym så kände jag lite smått panik, nervös inför att kl 17 sätta mig vid skolbänken, så blev en runda till Lager 157 för byta Theos termobyxor! Slutade med ett par nya jeans, till mig... Dessutom i storlek XS! Känns ju gött o va tillbaka i den sizen, kommer i nästan alla byxor numera:) 3 linnen o 2 par raggsockar till mina små frusna fossingar! Hem, duscha, byta om, packa matlådor o så va de dags! Ett trevligt glatt gäng på 8 pers! 5 tjejer, o 3 killar, blandade åldrar!
Blev redan från start gå igenom kroppens leder, skelett o idag muskler! Allt på latin oxå, kan bara säga att allt bara snurrar just nu! Har dock mer koll på musklerna, än på leder & skelett! Puuh! Men, vi ha även visat o gått igenom övningar för varje stor muskelgrupp, så, känns helt ok! Imon är resten av dagen: muskler igen! Vi har ju bara kommit till överkroppen! Resten är ju kvar!
Ha suttit i soffan o övat in böj o sträckningar osv.. De maler, flexion, extension, abduktion, adduktion, elevation, depression, dorsiplantan, plantarflexion bla bla, o roationer, ni förstår nog! Dessutom förklara o rita leder o föster, hur en led är uppbyggd

Så god natt!!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards