Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av mikaela severin - 28 oktober 2014 22:25

Va faktiskt på löpbandet kl 05 imorse, oerhört pigg för en gångs skull! Va väl en kort stund på jobbet vid 8 snåret som energin va lite dalande, men sen kom solen, vilken energi man fick! Ha nog vart en av de bästa dagarna under senaste 3-4 veckorna! Har vart allmänt låg annars ett tag! Men idag bara kändes de hur bra som helst! Åkte o hämtade Theo eftr jobbet, som var i skogen med fritids o grillade korv, skulle mysa hemma, men hann inte mer än innanför dörren försen hans kompisar hämtade upp han, så han spenderade kvällen hos grannen, jag tog en powernap på 30 min! Även om jag egentligen inte va speciellt trött, men ha inga större bekymmer med att slumra till när ja väl lägger mig ner! Så studsade upp kl 16,30 igen som ett skott, o pigg som bara den, så bestämde mig cör ta itu medmitt cardiopass ( 40 min löpband) o ett par magövningar! Vilket gick toppen, trots minasjukt värkande ben! Thoms jäkla benpass övningar på 20 reps är fan inteo lekamed! Andra veckan i rad jag vill kapa mina ben, att sätta sig ner går inte, kasta sig baklänges, funkar! Har gått som en pingvin så folk skrattat åt mig på jobbet! Well de ska väl kännas stt man tränat! Vill inte veta hur passet kommer se ut på fredag, vi ska köra bröst o axlar! Sist kunde jag inte röra axlarna på hela utb helgen, till o med ont i boobisarna, brukar inte ha träningsvärk när ja kört bröst! Men tydligen fick ja ju de oxå! Va o handlade på citygross efter gymet, stod en personal ute o rökte, o stirrade när jag knallade för förbi i sjöblöta illaluktande träningskläder, väl inne på citygross blev de tre rundor, för spana, till sist så kommer han o går sakta förbi o kollar på mig, riktigt ögongodis ;) men ung va han nog! Menspana är ju aldrig fel! Få bli fler kvällsturer dit tro jag minsann;)

Nu ska jagsova! Ladda för 8h sömn, morgoncardio, åh vid lunchtid bli de armpass, sen kvällsjobb;)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards