Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av mikaela severin - 25 oktober 2014 22:33

Ja älskar min torsk, ( förmodligen säger jag detta enbart enstaka gånger) men ikväll är för jävligt! Cheatmeal delux! Haft hela familjen här och ida, på mys, medmat från hot wook! O mjaen litensötsak på de oxå! O jag är gravidi 7:e månaden, mår illa, fått gå o lägga mig, spypåsen jämte sängen, kommer sova till typ tolv imon, eftersom jag gårpå natten sen! Törstar ihjäl, kan inte drickaför då spricker magen o ja mårmerilla! Som en jävla svamp e kroppen efter dessa kolhydrater! Fördel: bli tryck på benpasset imon, o jag får energi i några dagar, nackdel ; precis allt annat! Det är bara gott just precis de minuter man äter!

Igårkväll vajagmeden vän på clv, hjälper alltid till o finns där när de behövs! Va nere i Tingsryd o hjälpe syrran flytta tidigare oxå, så va hemma sent inatt, o uppe ändå relativt tidigt! På löpbandet vid 8, senhar fm gått till städa, för sen nästa besök på akuten! Men nästa olycksdrabbade människa! Pinsamtnog, samma sköterska( kille) som togemot! Har lovat att inte komma i. Med fler i helgen!
Theo monstret har käkat pizza x 2 idag, först hos kompisen, sen ikväll från hotwook, han fick dubbla cheatmeal han!
Kört armar o mage idag, grymt med 20 reps på armar, dom lixom va ganskafyllda med mjölksyra, när jag 2 timmar efter ha avslutat styrkepasset o står i badkaret, ska tvättahåret, o lyfter armarna fick ja sjuk kramp, från armveck upp i biceps! Mysko :)

Nu sova ;)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards