Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av mikaela severin - 1 oktober 2014 22:50

Just nu klappar jag mig själv lite på axeln! Jag kämpar som bara den, varje dag! Åh extra kul är det när man få höra det oxå! Idag la jag extra focus på armar och mage! Kändes som ett jäkla bra pass! Prövat lite nya övningar! Men jag har 3 övningar jag inte byter ut! Dips, bicepscurl med stång och hantelcurl! Känner mig stark i curlen, även nu under deff! Jag har alltid älskat köra armar, varför vet jag inte! Men dom passen bli alltid bra! Siktar in osspå bröst & axlar imon!
Har hunnit va på gymet för morgoncardio 30 min! Kl 05 va jag där, för hem o köra till fritids 06,15, o jobb för mig vid 07 -14, hann hem en vända o diska & käka innan gymet dessutom! Djälvdicipiplin idag! De bakades kanelbullar på jobbet! Åh visst de hade vatt gott, men nä, ja klarar mig utan, resultat vill vi ha, så varför äta bullar.. Ja lever hellre i mina matlådor o ser resultaten växa fram, så jag kan vara ett steg närmre mitt mål!
Tänkdr ta o bädda ner mig! Lång dag imon, gymet 06, lämna Theo i skolan 08, möte 09, städa på det, åh gymet för bröst & axelpass, o jobb 16-21 på de! Sen fri till söndag kväll, så förbereda för Theos kalas på lördag!

Sov gott alla glada!
Ni är bäst!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards