Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av mikaela severin - 22 oktober 2014 22:10

Idag har jag fan vart som en zoombie! Drog te gymet typ vid 06, körde cardion, hem o käkade frukost o väckte Theo, kom ner o skulle lämna han o stötte på grannen o hennes grabb, pratade några snabba ord om födelsedag, men när ja kom hem hade jag ingen aning om vad vi hade sagt, fick smsa o fråga ( tur nog vet hon jag går på diet o kör mitt race), hon undrade om de va så att jag fått diethjärna, ja jo känns lite aningen så, minnet är sviktande, trötthet emellanåt, tro dock de beror mycket på de tunga vädret oxå, fryser ju jävligt mycket just nu, borde inte göra, för jag har inte låg fettprocent, inte så låg iaf! Men men, jag mår i övrigt bra, känns lite aningen lågt, har inte kolhydratsladdat heller sen vi var i Halmstad, stod över förra lördagen då de va mätning i måndags!
Men jag för stark, så jag håller mig kvar på topp, hur jobbigt de ens kändes att ta sig till gymet för pass 2 på löpbandet o även körde mage! Så när man väl kom igång o fått de överstökat så kändes de jäkla skönt! Benen lever sitt egna liv, fortfarande ont, hur de ter sig imon på tävlingen, de återstår att se;)
Fick cp ryck på magen innan , vill bara den ska tighta till sig även runpan! Men ja vet de tar tid!
Nu sova! Bli tuff dag imon;)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards