Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av mikaela severin - 30 oktober 2014 21:51

Denna dag dag har verkligen gått upp & ner o likaså mitt humör! Tänt på alla cylindrar för minsta lilla! Morgonen började med cardio, va ganska så pigg, hade runnit av yttligare 0,5 kg vätska! Åh nu är de inte mycket kvar! Märkte imorse att de trillat ut en lagning, kändeett stort hål i en tand, grunnade inte mer på de, utan vid 9 tiden drog vi ut till Hissö, tog flotten ut till musön o kikade, o sentillbaka för tända elden o grilla korv, mysigt och solen tittade fram, Theo va nöjd med korv o bröd, o mashmallows, medans jag hade lax o ris o broccoli i en aluminiumform så jag bara kunde värma på grillen! Begav oss tillbaka vid 12 snåret, då var mina fötter mer eller mindre som is, o de blev tina upp under filten i soffan! Drog till gymet i em, skulle köra basövningarna, började ju sisådär, redan i bänkpressen kände jag mig klen, orkade inte alls mycket, 35 kg, 8 reps, vafan, jag som drog 50 innan! Blev besviken, men åh andra sidan hade jag inget pass!! Dipsen gick ju iaf hyffsat, men chins åt helsikke! Marklyften var oxå tunga, medans militärpressen flöt på, för sen blev de pannkaka i böjen o där gav jag upp!! Togmina 20 min på löpbandet! Sen blev de inte mer! Stötte på coach Thom när ja va som surast, dock lyckas han slltid vända den mest negativa, till positiva! Åh han har ju rätt, alla dagar kanju faktiskt inte vara perfekta!
Körde o handlade efter, kom hem, fick totalt flipp, stökigt, lampor som slutat fungera i badrummet, o så bara pang bom så kom tandvärken, bultat värkt, nästan så tårarna sprutat! Knaprat piller åh nu ha det lagt sig någolunda iaf! Men man gör sitt bästa, dieter sätter sina spår!
Ikväll äntligen har jag testat caseinet från Elit Nutrition! Key Lime pie! Himmel vad gott, gjorde frozen key lime pie ( fluff som stått i frysen 45 min) åh med några jordgubbar på! Fan de bästa jag ätit!! Åh jag har testat flertalet olika kasein, både som fluff, glass, åh dricka o på alla tänkbara visförsökt få i de, men nästan kräkts av de! Därför gav jag upp de, o slängde flera påsar av olika sorter i somras! Men nu äntligen, kan jag tycka ett casein är gott :) åh whey proteinet är himmelskt de med!
Så kvällen va räddad åter på gott humör! Nu sova! Tidig cafdio vid 05,45, bli tandläkaren kl 10, för sen PT pass med Thom! Med en bedövad käft, jaja! Fall jag dreglar, så är de iaf inte efter grabbarna på gymet! Inte denna gång :)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards