Alla inlägg den 4 oktober 2014

Av mikaela severin - 4 oktober 2014 20:25

Dagen har rullat, va ju som sagt på 6,5 km pw imorse, o 55 min spinning på fm! Kände mig duktig, orkade o kämpade på hela passet, trots ja inte suttit på en spinningcykel på ett år! Blir definitivt fler:) försöka få in ett i veckan på mina cardiodagar:)
Kalaset gick super, Theo slet upp alla paket, som om de vore julafton! Innehöll både mjuka & hårda paket! Termobyxor, jacka, mössa, vantar, chinosbrallor, 2 fleecejackor, pengar, 300 kr shopping på lager 157, lego chima, svärd m sköld, och ett Nintendo wii med 5 spel till! Gissa om han e nöjd!
Maten blev kanon, tårtan lyckad, o kanelbullar & vaniljdrömmar på de! Alla vanog mätta o belåtna! Givetviskörde jag mitt frimål idag, blev dock en minimal tårtbit med, och en kanelbulle! ( SORRY COACH ) en dag jag inte sviker min son på när de gäller mat o fika, om de inte hade vart att jag skulle hoppat upp på scenen nu!! Barn i den åldern har lite svårare att förstå de där.
Jag själv far illa, ja ha ont i magen, har legat i sängen sen 18, o nu tänker jag fortsätta sova! De trycker vätska i benen o även upp till! Ja fatta inte hur känslig min kropp är! Borde inte känna allt detta! Torr som sandpapper i käften, tror ja kommer dricka några liter inatt!!

Fortsatt trevlig lördag!


Av mikaela severin - 4 oktober 2014 07:55

Igår va så fullt upp så jag slocknade som en liten prinsessa! Började fredagen med min vanliga tur på löpbandet, sen va det hem o fixa lite inför kalaset, Theo vaknade runt halv 9. Lämnade Theo på fritids kl 11 för snabbt dra på ett möte, mellanlandade på gymet o körde mina 40 min på löpbandet, sen va de bara göra sig iordning för nästa möte! Har fått träffa den ev nya stödfamiljen till Theo! Åh nä, ja skäms inte över säga att han har stödfamilj, jag behöver avlastning, som ensam förälder är de tufft med jobb, o allt som ska skötas! O de kan bara vara bra att han var tredje helg få åka o ha lite kul! De blev ett lyckat möte, dom verkar hur gulliga som helst, och vi ska dit den 14 e och hälsa på! Efter mötet blev de storhandla för direkt hem o laga mat o fixa tårta! 3 matpajer är gjorda, 1 kantarellpaj med västerbottenost, en kycklingpaj och en spenat-fetaost-soltorkadetomat paj , och tårtan blev hallonmoussetårta på browniebotten!! Har inte kollat den i kylen än, men hoppas den stelnat som den ska!! Bara salladen o dukningen kvar, bör hinnas till 14! Dock ska jag på spinning 10,45 men är ju goda tider!
Eftersom 24/7 gymet öppnar först imon, så blev det morgonpw ute, tog promenaden genom stan, rena lugnet, bara 2 arbetande män ute som blåste storgatan ren från löv, skåres hade öppnat portarna, doften av nybakat slog mot ansiktet! 6,5 km blev de! Kanelbullens dag idag, så ät så mycket kanelbullar ni kan idag:)

Nu ska jag börja fixa lite här:)
Trevlig lördag!

Ps sista bilden.. 5 veckor mellan, första är nu :)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards