Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av mikaela severin - 8 oktober 2014 00:25

Just nu har motivationen stigit ännu mera, äntligen vågar jag tro lite mera på mig själv, känns som varje vecka är fylld med energi, formen ändrar sig o ja känner hopp! OCH det är tack vare er , som hela tiden stöttar mig, berömmer o finns där! Ni är fantastiska som står ut med mig, trots deff, även om jag känner mig pigg än, så är jag ju lite mera irriterad, märkt att jag tänder till lite lättare, mindre tålamod, o kanske har jag isolerat mig lite mera, vilket inte betyder att jag inte finns här för alla, de gör jag, men deffa kräver oxå lite mer ansträngning, mer tid till träna, då morgoncardio krävs varje morgon, samt 1 pass till på dagen/ em, antingen är de styrka ( 4 pass/v) o de styrkefria dagarna är de 40 min löpband / spinning som gäller! Dock händer de att jag hoppar nått cardiopass per vecka, om kroppen är extra trött eller säger NEJ! Men har bara hänt när jag jobbat helg o haft mitt långa pass från 7-21, då de tar väldigt mycket på kropp och knopp och det är mycket spring hela passet! Inget stillasittande jobb precis!
Jobbade ju igår natt oxå, vilket gjorde att jag sov 8-14,30 idag, kändes ju udda o köra morgoncardio kl 15 o käka frukost först kl 16, men laddade om batterierna bra, o körde 55 min spinning innan ja åkte till jobbet för jobbnatt 2! Imon bli mindre sömn! Räkna med sova 8-12,00 köra morgoncardio, sen ladda om för bröst & axlar runt 16 tiden!
Så lär jag nog ändå somna på kvällen o in i rätt rytm igen!
Helgen närmar sig! Åh jag längtar, barnfri helg i Halmstad, med hotell och träning, utbildning med coach Thom, o och PT Niklas och ett gäng härliga krigare från Actic! Kommer bli grymt kul!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards