Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av mikaela severin - 16 oktober 2014 22:48

Shit, nu slog de till ikväll, ha inte vart så jättenervös, fram tills nu när jag ska sova! Skolbänken, asså de va ju 9 år sen jag pluggade sist, men well well som min tant på jobbet sa ikväll, de där fixar du ju lätt, om de är nån som kan prata så är de väl ändå du, för tyst är du ju aldrig.. Well tolka hur man vill, hon sa i smyg sen. " åh nu menade jag på ett bra sätt, du är ju inte blyg o sånt där" nä, prata, inga problem- va tyst- problem! Haha!
Nä de bli nog jävligt bra detta, det är ju faktiskt detta jag vill, ha gått runt i 2 år nu o tjatat om PT utbildningar, åh nu har jag chansen! Om allt går som de ska.. Är jag Lic Personlig tränare den 22 mars 2015:) hejja mig:)

Idag har de de tuggats löpband på morgon, 30 min som vanligt i 15% lutning på 5,5 km/h, lika jävla jobbigt varje gång! Härda ut- trots man vill spy när man ser skiten varje morgon, o på mina 3 cardio dagar har jag 30 på morgon o 40 min på em/kväll! Well, så länge de ger resultat, så härda man ut, dessutom kört Triceps brachii , Biceps Brachii och rectus abdominis ( raka bukmuskeln)
Även övat chins! Yeah!
Ska lägga in lite Plyo övningar nu på cardiopassen, så ser ni nån hoppa groda i korridorerna, - snälla blunda:)

Nu sova, tugga löpbandet vid 6,30!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards