Alla inlägg den 31 oktober 2014

Av mikaela severin - 31 oktober 2014 22:47

Grym dag !! Förutom tandvärken jag drabbades av igår, fick proppa mig full med värktabl för överleva natten! Ha visst tappat en provisorisk fyllning i tanden jag skulle börja rotfylla! Åh eftersom dom nu fick rensa ändå upp, krävdes 3 jävla sprutor, o dessutom ett långtidsvärkande för att hålla tanden bedövad i flera timmar, för slippa mestadels av smärtan efter! Gick in med gråten i halsen som ett darrande asplöv! Jag är sååå rädd för tandläkaren!!!
Kunde typ inte skratta efter, inte dricka, tog 30 min åh få i mig bcaa o glutamine! Blä, hade ont ikv när bedövning släppte men efter ett par alvedon o ipren är de lugnt, o de ska va borta imon, om inte så skulle ja ringa o få antibiotika!
Kört PT pass med bästa coach Thom! Känndes i tuttarna! Sista övningen " lutande armhävlingar bet så hårt så hela bröstmuskulaturen krampade!
Men grymt pass blev de, vi få se hur de känns imon! Frimålsdag imon! De enda ja kommit på är en grov baguette med ost o korv, utan smör o med Thomat!! O 2 formar frozen cheesecake key lime pie! Gör en hård kaka av havre o vatten,

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards