Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av mikaela severin - 27 oktober 2014 21:30

Gårdagens benpass har minsann gjort mig brutalt handikappad! Pain like hell! Jobbade natten o minst sagt va ju benen tunga, men när ja vaknade vid 12 ifdag så börja träningsvärken smyga på, o värre o värre bli det, nu gör de minsann duktigt ont i framsida lår och i rumpan! Måttligt stel! Tummen upp för lyckat pass! Körde cardio kl 13 idag, va ganska trött o omotiverad, coach tyckte jag skulle ta resten av dagen fritt, men när jag käkat frukost så bara BOOM, pigg som bara den, diskat o plockat o lagat matlådor, även haft Alex på kaffe! Kände bara, att om jag inte åker o kör ryggpasset som
Planerat o som jag längtat efter så kommer jag ångra mig, kände att de kunde bli enormt tryck- guess what, de blev det, ett av de bästa ryggpassen på ett bra tag! Så för typ första gången, är jag olydig o väljer att inte lyssna på min coach! Men de kändes rätt i kroppen! Åh ja är mer än nöjd:) imon bli endast cardio!!
Längtar grymt till fredag o de ska bli ett gött bröst o axelpass ala Thom! Då ska de köttas! Jobbiga är att vätskan jag drog på mig i lördags har stannat kvar, vill inte riktigt än släppa! Hoppas på att den gör de imon!
Nu dags o sova! Jobb 7-14 imon, tidig cardio ;)

Ha de bäst!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards